Capitolul 4

59 2 0
                                    

Acolo erau: Francesca si Alex. Eu si Emma am alergat spre ei doi.
-Buna Nicole!Spune Alex.
-Buna si voua! Spun eu cu o voce trista.
-Ce sa intamplat Nicole?spune Francesca.
-Cristian este la spital.Ma intrerupe Emma.
-Ce?spun amandoi
Dar in acel moment ne intrerupe profesorul Beto( profesorul de muzică) .Ne facuse observatie ca sa mergem la ora de engleza.
Ma asez în pima banca . Langa mine se aseaza Alex iar Emma si Francesca in spatele nostru. Imi scot cartea ,caietul si penaru . Intra profesoară o salutam .
Este ora 12:30 inca 20 de minute pana se suna , nu mai suport. Nu imi place deloc engleza.
-Gata copii puteti sa plecati acasa , pentru ca ceilalti profesori au plecat la spital la Cristian.
- Hei copii vreti sa mergem si noi la Cristian la spital? Spun eu super bucuroasa.
- Eu sunt de acord. Spune Emma
- Si eu ! Spune Francesca cu Alex.
-Super! Mergem cu masina mea!spune Emma.
În timp ce mergeam spre spital ma gandeam la Crisitian. Oare Emma chiar are dreptate , chiar imi place de el? Bine imi place de el mult dar nu vreau sa afle ,daca nu ma place?
-Am ajuns ! Spune Emma
Urcam cu liftul pentru ca eu Emma si Francesca avem tocuri in picioare,Iar Alex are o pereche de adidasi .Numarul 324. Aici trebuie sa fie Cristian . Eu cea mai nerăbdătoare deschid usa si o vad pe Xonia in bratele lui Cristian. Eu raman cu gura deschisa.Tusesc fals.
-Nicole,ce ma bucur sa te vad! Spune Cristian entuziasmat si ma i-a in brate.
Tac din gura si nu scot nici un sunet. O i-a si pe Emma si pe Francesca. Cristian are o prietenie buna cu Alex,care aceasta ma bucura foarte mult.
Este ora 15:23. Ne luam la revedere de la Cristian . Emma ma lasa in fata casei mele. Imi i-au la revedere de la prieteni si intru un casa .

Povestea Unei AdolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum