emelin anlatımından

21 0 2
                                    

Deryayla içeride oturuyorduk. Derya yine suhadan bahsediyor tabii...süha süha süha şu çocuğu boğmak istiyorum.tam yanımda oturuyor. Sapiyerin teki işte...hep sunun için üzülüyorum, acaba derya öğrenince bilek kesip kendini falan aşar mi? Yapar mi yapar diye dusunurken telefonun çaldı.

-alo?
_............
_alo? Kimsiniz?

Telefonu kapattı. Malın  teki bu numara kiminse beni günde 4 kez aradı yeter artık ben işletilecek birine falan mi benziyorum derken deryayı yerinde göremeyince su almaya falan gitmiştir diye dusundum. Ama bekel bekle gelmedi.bisey mi oldu bu kıza? evin alt katındaki bahçede oturyordu! Tüm evi aradım ama bulamadım. Korkuyordum. Evimiz yola bakıyordu. Yoldan kimse geçmiyordu ki! Hemen telefonuna sarılıp derya yı aradim.
-alo derya??
-nihayet aradin dünya güzeli!
-ne?sen kimsin ne diyosun??arkadaşım nerede??
-şşşttt korkma arkadaşın iyi ama birazdan sen benim Dediklerimi Yapmazsanız kötü olacak.
-ne diyosun sen be pis sapik ne yptin benim arkadaşıma
-saat 7 de beykoz balıkçısı unutma
-naapoyosun sen ya ??
Derken telefonu kapattı. Allah im ona birşey yaparlarsa ben yaşayamam . saat 7yi iple cekiyordum. Nihayet saat 6ydi bnede hemen üzerime bisey ler geçirip UGG larii giyerek evden çıktım . oraya arabamla uctum resmen . ama nihayet geldim.kalbim heyecandan duracaktır az kalsin. Geldim ve bir sandalyeye oturdum sonra arkadan bir el!!!....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 21, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Talih Kuşu ✊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin