Dimineata cand ma trezesc ma duc afara din cort si vad daca a venit Twist ...dar problema e ca a disparut si Ben ...
Fratilor ...unde e Ben ..? Intreb
Eu i-am cutat si nu i-am gasit ..zice Patricia suparata
-Daca cineva ne face cineva o farsa ? Inreaba Alex somnoros
- Alex ....suntem in pustietate cine ar fi ? Zic eu cu Linzi in acelasi timp
- Aveti dreptate si voi ..zice el
-Haideti echipa sa ne ducem sa ii cautam ....tip eu
Trece o ora decat il tot cauta ..cine stie pe unde este ...
- Hai sa ii facem inmormantarea ..zice Dan .
- ai de capu' meu .iara incepe ! Zice Alex ..pe un ton ciudat dar pe care il iubesc ....
- „M-a făcut pe mine din smerenie şi din mărire",
ne spune o cântare foarte inspirată prostie
a slujbei înmormântării
Lui Twist Brown .
Îndurerată familie şi mult întristat auditoriu,si prostia lui era mare ..ca si cosul sau de pe nas ,viaţa noastră de zi cu zi este un mare dar de la Twist . Faptul că suntem, că privim, că iubim sau că suntem îndureraţi ca astăzi este darul pe care îl primim, cu multă iubire, din partea lui Twist ..am invatat sa fim prosti si handicapati ..
Ziua de acum, ca orice zi a vieţii noastre, e o pregătire pentru veşnicia prostilor . Noi mergem spre cer şi nu spre niciunde ...mergem spre viata de rahat
Un tânăr, cel pe care l-am avut văr sau prieten, care până mai ieri era împreună cu noi...azi ne-a lăsat singuri sa il asteptam in pustietate.
El s-a îndreptat spre Cel care este Iubire şi Lumină, Cuvânt şi Viaţă.
În numai câteva cuvinte vom încerca să exprimăm condoleanţele noastre familiei îndurerate, în această zi tristă, la pierderea singurului lor fiu drogat ..si probabil nu va fi ultima fiindca mai avea drogatul 5 frati ...Dar vom încerca şi să ne alinăm sufletul, prin arătarea a cât de important este sufletul nostru pentru noi dar şi a rolului nostru de oameni care mergem spre cerul lui Twist .
Pentru un creştin ortodox care injura si scuipa in fata bisericii ,lucrul cel mai de preţ este sufletul său. Sufletul nostru este lucrul prin care arătăm, în primul rând, că suntem ai lui Twist , creaţi după chipul Său de drogat .
Orice lucru pe care îl facem trebuie să ţină cont de sănătatea sufletului nostru şi pentru a ţine cont de suflet orice lucru pe care îl facem trebuie să fie făcut din iubire şi recunoştinţă fata de rahatul de Twist .
Dacă avem iubire atunci ne punem în legătură cu Twist şi cu semenii noştri, ca unii care iubim şi ca unii care ştim importanţa sufletului nostru.
Un singur suflet valorează cât o aluna , întreaga lume şi o întreagă lume cât un suflet omenesc. Pentru că Twist in scutece alergand prin casa a mers după oaia cea pierdută, după umanitate şi a adus-o la turma Sa, prin tarfa pe care a luato la el acasa ..acum e pentru noi.
Iubind sufletul nostru devine subtil, devine subtil pentru iubire. Ne spiritualizăm iubind. Şi acest lucru se întâmplă pentru tampenia aia cu citatul lui de. Om nesanatos ,, că legătura dintre sufletul şi trupul nostru este indestructibilă"
Omul este trup şi suflet şi nu numai trup sau nu numai suflet. Odată cu moartea trupul nostru redevine pământ iar sufletul nostru se înalţă la Creatorul său ,la masa ..
Tradiţia Bisericii noastre aminteşte de existenţa a 24 de ore prin care sufletul trebuie să treacă şi de o judecată particulară, care are loc la 1 zi după moarte.
Şi cele pe care le vrea Twist , în ultimă instanţă, se petrec cu cel adormit.
Se facuse deja 20:07 si am stat sa il cauatam si pe Ben ..
- Maine il fac pe al lui Ben ...
- De data asta voi pazi eu ...zice Alex ..
- Nu ..spun eu simtind ca o lacrima imi curge ..
- De ce?intreaba Alex ingrijorat cand ma vede ca plang
- ca nu vreau sa te pierd ...spun eu . ...ma dau umpic in spate si ma impedic de ceva si cad tragandul si pe Alex peste mine ...ne holbam unu in ochii celuilalt si stam putin ...pana cand
........
- Ce faceti porumbeilor? zice Patricia rupand tacerea
Ăămm..nimic ..zic eu .
Alex se da de pe mine si stam amandoi pana la 22:00 uitandune la stele ...
- Esti sigur ca vrei sa faci asta ? Intreb eu ..
- Da ...sunt sigur ...
- Atunci ar veni momentul sa iti spun ...zic eu trista
- Ce e ? Hei...spune el...uite o sa fiu mereu aici cu tine ...
- eu ...te iubesc ..Alex ..te iubesc si nu vreau sa te pierd ..spun eu
- Si eu .. Zice el si ma ia in brate si ma strange tare ....
Ce romantic ,nu ? Se iubesc asa mult ...Oare Ben se va intoarce ? Oare Twist e mort ? Cine e hotul? Sau ce e hotul mai bine zis ? Vor afla adevarul ? Alex si Clara sunt un cuplu? Aflati restul in capitolul urmator ...