3.Ma dziewczyne

330 34 4
                                    

Może zacznę od tego ,że rozwalanie związków to nie jest dobry pomysł. Jeżeli oni się kochają, to daj im kobieto spokój! Natomiast jeżeli przez tamtą dziewczynę chłopak zaczął wagarować, opuścił się w szkole i po prostu dziewczyna ma na niego zły wpływ to możesz działać. Tylko teraz pytanie jak?

-POROZMAWIAJ Z NIM. Jeżeli się przyjaźnicie to na pewno jedne z lepszych rozwiązań. Musisz mu uświadomić jak strasznie się zmienia pod jej wpływem. Pamiętaj, że to działa tylko gdy jesteście przyjaciółmi.

Pokaż , że jesteś od niej lepsza.-Chodzicie razem do klasy i pani na Biologii zadaje jej pytanie. Niestety nie zna odpowiedzi, wtedy ty wkraczasz i punktujesz. W oczach chłopaka jak i nauczycielki ,jesteś inteligentna. Może się też zdarzyć, że nie chodzicie razem do klasy, ale spotkacie się po szkole ,bo jesteście w tej samej paczce. Wtedy również możesz pokazać, że zrobisz coś lepiej niż ona i zaimponować w ten sposób chłopakowi. Np: ona próbuje jeździć na desce, ty to zrobisz lepiej.

Miej dla niego czas.- Tego dnia miał iść z dziewczyną do kina, ale ta w ostatniej chwili zrezygnowała. To wspaniale! Pokaż mu, ze go lubisz i zaproponuj, że pójdziesz z nim za nią. Zresztą na pewno marzysz o byciu z nim sam na sam w ciemnym kinie.

Daj się zauważyć. -Tak, niestety chodzi tu o wygląd. Na początku znajomości jest to bardzo ważne, ponieważ podczas pierwszego spotkania człowiek wyrabia sobie o nas pewne wyobrażenie. Fajnie gdyby kojarzył cie jako tą śliczną. ☆★ JEŻELI BĘDZIE 5 GWIAZDEK TO ZROBIĘ ROZDZIAŁ POŚWIĘCONY UBRANIOM☆★

Spędzanie z nim czasu, oraz rozmawianie, bycie sobą to działa na chłopaków. Nie udawaj pustej lali, ale pamiętaj masz mu pokazać ,że jego dziewczyna jest okropna, zniechęcić go do niej wytknij jej wady. Przy czym bądź idealna. To na tyle komentujcie i gwiazdkujcie a będzie następny rozdział..

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 21, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Jak Poderwać i nie zwariować?!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz