Leyla: Bu kadınla mı yani bununla mı beni aldattın senden herşeyi beklerdim Toprak ama bu kadarı çok fazla.
Defne tam durumu anlatacakken Leyla ağlayarak gider . Ve şirketi terk eder .
Toprak: Defne sen napiyosun burda bu adamın yanında ben sana evden dışarı çıkmayacaksın demedim mi hem bu kılıkla . Sen beni delirtmeyemi çalışıyorsun.
O sırada Defne Yalının kucağına bayılır.
Yalın: Defnem güzelim aç gözünü der .
Toprak: Bırak lan kardeşimi .
Yalın: Şuanda gerçekten sırası değil ve seni dinlemicem der ve Defneyi kucaklayarak hastaneye götürür.
Doktor: Tebrikler Defne hanım 1 aylık hamile der.
Yalın: Baba oluyorum. Lann Baba oluyorum .
Yalın Defneyi kucağına alır.Ve döndürmeye başlar .
Toprak: Ne bebeği lannn ne bebeği.
Yalın:Toprak abi aslında sana ilk geldiğimiz zaman bisey söyliycektik . Ama babaanne o durumda olduğu için gerçeği söylemedik.
Toprak:Ne gerçeği lan ne gerçeğinden bahsediyorsun.
Defne:Abi bak önce bir sakinleş lütfen bir sakin ol.
Toprak:Böyle bir durumda nasıl sakin olurum. Hı nasıl sakin olurum .
O sırada Defneye ve bebeğe bisey olur. Hemen doktor gelir .
Doktor:Defne Hanım stresten uzak durmalısınız aksi halde size ve bebeğinize bişey olabilir.
Yalın:Onlara zarar vermene müsade etmem . Gel dışarıda konuşalım Toprak Abi.
Toprak her ne kadar sinirlensede oda onlara bişey olmasını istemez. Bu yüzden dışarıda konuşurlar.
Yalın:Toprak abi biz Defneyle evliyiz.
Toprak: Ne
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnadına Aşk Finalden Devam Ediyor İnat Bitmez Aşk Bitmez
SonstigesBen bu hikayede finalden sonrasını yazmaya karar verdim oylamalarınızı ve yorumlerınızı bekliyorum.