2. kapitola ( žádost o přátelství na fb)

133 7 4
                                    

Je tady další příběh. Tentokrát to bude o tom jak si mě Hoggy přidal do přátel na fb. Tak jdeme na to.

Dnes bylo pondělí. A jako vždy mi zazvonil budík a oznamoval že je čas jít do školy. Budík mi zazvonil v 7:00. Vypla jsem budík,zapla jsem si lampičku a šla jsem se oblékat . Otevřela jsem skříň. A jako každé ráno jsem nevěděla co si vzít na sebe. Popadla jsem ryfle,krátké tričko a mikinu. Vzala jsem si aktovku z pokoje a běžela jsem do obýváku. Pozdravila jsem rodiče a šla jsem na chodbu,rožla jsem světlo a začala jsem si česat svoje dlouhé vlasy a tentokrát jsem si je nechala rozpuštěné. To budou ve škole holky čumět že nemám copánek. Šla jsem si nachystat svačinu. Nachystala jsem si rohlík se slaninou a plátkovým sýrem a do flašky jsem si nalila pití. Vyčistila jsem si zuby a šla jsem se do obýváku dívat na Snídani s novou. Bylo 7:27 šla jsem se obléct bundu a body,vzala jsem si mobil a klíče. Pře barákem stáli holky a tak jsme byli všichbi na mobilu. Měla jsem upozornění z facebooku. Uviděla jsem žádost o přátelsví. Začala jsem řvát přes celou ulici. Jóóó on mi odeslal žádost o přátelství.

Holky na mě koukali s otevřenou hubou.

J( Jana) : Jsi šiblá???
N ( Natka ): asi jo asi spadla z višně
V ( Já) : ne nespadla ale víte jak jsme byli na tom youtuberingu a jak jsem zpívala s Petrem Lexou?
Holky: Jo tenkrát jsi byla fakt namachrovaná kráva
Já: No to teda pěkně děkuji ale to není tak důležitý ,aleten Petr Lexa mi přidal žádost o přátelství
Holky: abys ses nezbláznila náno pitomá

Já jsem moc věděla na co míří oni totiž záviděli.

Jak holky odešli začala jsem za němi křičet,
,,Ještě uvidíte jaká budu slavná a jak budu chodit s Petrem.

Tak je konec.

SLADKÝ ŽIVOT(PETR LEXA)Where stories live. Discover now