4.

86 4 0
                                    

Medyada Zeynep var keyifli okumalar
Saat daha 6:30 du. Simay ve Zeynep horul horul uyurken ben de bıkkın bir şekilde camdan dışarı bakıyordum.

10:00
Adana'ya gelmiştik içeriden yemek kokuları gelıyordu. Annem yemek yemek için içeri girmemizi söyledi. "Biz aç değiliz" ardından biz Melislere gidiyoruz" dedim.
"Zeynep'te sizinle gelsin"
"Offfffff"
Yolda Zeynep benden kaçarmış gibi Simay'ın elini tuttu. Melislerin evi çok büyüktü tam 4 katlıydı ve bahçeleri de büyüktü.

Melis'in kardeşi Melisa Zeynep'i görünce koşmaya başladı. "Hadi evcilik oynayalım" diye kolundan tuttuğu gibi eve götürdü. Bilmeceyi hatırladım. Burada futbol sahası olduğunu biliyorduk ve hemen aramaya koyulduk. Birinci sahada hiçbir şey bulamadık ikincisinde de ama üçüncüsünde kalenin yanında duran sarı bir kağıt vardı. Tam kaleye doğru gidiyorduk ki Zeynep benden önce gitti ve kağıdı aldı.

Zeynep'ten kağıdı istedim ama vermedi. Anneme söylemekle tehdit ettim ama annem o ciddi havasında değildi bu yüzden kağıdı elinden kaptığım gibi koşmaya başladım. Zeynep pes etmeyecek gibiydi. Simay yardımıma yetişti. Zeynep'i tuttuğu gibi içeri kilitledi sonra anahtara doğru üfledi. Melisa'da arkamdan koşuyordu. Tam kağıdı alacaktı ki içeriden bağırmalar duyuldu.

Bu sanırım Melek teyzeydi. Annem "Selin ve Selim geliyooor" diye bağırmaya başladı sonra dışarı çıktı ve bücürlere olanları anlattı. Çocukları kaptığımız gibi Melek teyzenin yanına gittik.

Macera YolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin