פרק 2

105 9 0
                                    

המממ היי מקווה שתהנו😂

"מה? "
הייתי בשוק. מה לעזוב עכשיו, הרי הגענו רק לפני פחות מחצי שנה , ואבא אמר שהאנשים שמחפשים אותו בחיים לא יגיעו לפה.
כוסעמק עד שסוף סוף יש לי חברות טובות, התחלתי להצטיין בלימודים.
תמיד הכל נהרס.

"נמאס לי כבר אמא" יבבתי, הסתכלתי עליה במבט עצבני ומאוכזב, שבתכלס? לא מגיע לה.

היא הסתכלה עלי במבט עצוב בחזרה , ליטפה את שערי ולחשה "אני יודעת יפה שלי, גם לי ".

ראיתי שיש לה טיפות בעיניים, שמאיימות לפרוץ. אבל היא לא נותנת, מעמידה פני חזקה. בשבילי.

"אבל זו הפעם האחרונה שזה קורה, אני מבטיחה לך. אנחנו עוזבות, רק שנינו הפעם. הוא לא ידע לאן אנחנו הולכות" היא אמרה בקול שברירי.

אוף כואב לי עליה. איך נסתדר רק שנינו? למזלי אין לי אחים, המשכורת שלה במילא נמוכה, ובקושי מספיקה בשבילנו. במיוחד אחרי כל החובות הארורים האלו.

"אבל לאן נלך אמא?"זה היה הרגע, שהיא נתנה לטיפות לזלוג, וכך גם אני. כבר לא יכלתי יותר.

היא חיבקה אותי והסתכלה עלי במבט עצוב. "אני לא יודעת דני שלי, כנראה לסבתא.לתקופה הקרובה לפחות, עד שאוכל להשכיר דירה חדשה".

וכך היה... ארזנו תוך עשר דקות מזוודות, ויצאנו בשקט מהבית. באמצע הלילה, בסביבות שלוש וחצי לפנות בוקר, עזבנו אותו ישן. מבלי להודיע לאף אחד, בלי לדבר עם חברות שלי בלי כלום, נסענו לסבתא שלי.

נו כן אני יודעתתת קצר ומשעמםםם.
פרק הבא יהיה יותר ארוך.ומקווה שמענייןן.
פליז תגיבו ותצביעו.
מי שיכולה לעזור לי לשפר את הסיפור ולשנות, בבקשה שתרשום לי בפרטי😅😕.

Love StoryWhere stories live. Discover now