Kris yeol '
kris yeol
yarrrrr....ေခါစိမ္း....ျပန္ေပး..ေနာ္....
yarrr..မွန္ေၾကာင္းမ...မေပးဘူး...ဘာျဖစ္လည္း...
မေခၚနဲ႔..ငါ.နာ.မည္.႐ွိတယ္...အ႐ူးရဲ႕...
မေခၚႏိုင္ပါဘူး နင္ေတာင္းမွ ငါကို ေခါစိမ္း လို႔..ေခၚတာကို....
yarrr......
ဟဲ..ဟဲ့...ဘာေတြ႔ ျဖစ္ေနၾကတာလည္း.......
ဘာ ျဖစ္ရ မွာလည္း..omma ...ေခါစိမ္းေပါ့.....မီး...ဝက္ဝံ႐ုပ္ေလး..ျပန္မေပးဘူး...
omma ၾကည့္ပါအုန္း....သူ အ႐ုပ္ကို မွ သူ အားမနား....ဝက္ဝံအ႐ုပ္ေတြ႔ဘာေတြ႔နဲ႔...ေဆာ့ေနတာ..ကေလးလည္း.မဟုတ္ပဲနဲ႔....
yarrrrr...
ဟဲ..ေတာ္ေတာ့..ႏွစ္ေယာက္လုံး....ကဲ့..မႏိုင္စိမ္းေတြ႔.....
omma....yar..နင္ အိမ္ နင္ျပန္ေတာ့....😏😏
ငါ ဘယ္ ျပန္ရမွာလည္း ..နင္တို႔ အိမ္ မွာ ေနမွာ
...ဘာ.....နင္ကို..ဘယ္သူက ေပးေနလို႔လည္း......အ႐ူးလာ မလုပ္စမ္းနဲ႔..ေခါစိမ္း ရယ္.....
မွန္ေၾကာင္းမ ငါ အတည္ေျပာေနတာ မယုံရင္ omma ကို ေမးၾကည့္ေလး.....
omma......
ဟုတ္တယ္....သမီးေလး က လိမၼာပါတယ္
..ေနာ္..သားအေမ က ႏိုင္ငံျခားကို ခရီး ခဏ ထြက္သြားတာ ပါ ဘယ္ေလာက္မွ ေတာ့ မၾကားပါဘူး ......၂ လ ၃ လ ေလာက္ပါပဲ.....omma.......😧😧...
aww ေျပာ ရအုန္းမယ္ ....မနက္ျဖန္ၾက ရင္ ႏွစ္ေယာက္လုံး.. .ေက်ာင္းသြား ရမယ္ေနာ္....ေစာေစာ အိပ္ၾက သြားေတာ့ ...
ဟုတ္..ႏွစ္ေယာက္လုံးေလွကားကို လု တက္ေနၾက ပါတယ္...
မႏိုင္ေက်ာေတြ႔......ဂယ္ပဲေတာ့.....ဘယ္ေလာက္ပဲ ေျပာေျပာ.....မရေတာ့ လည္း လြတ္ ထား ေပး ရံုးေပါ့....
💤💤💤💤
ေအာ့...ႏိုးၿပီးလား....သား က အေစာႀကီး ႏိုးတာပဲ
.......ဟုတ္ omma .ဒါနဲ႔....
aww သူလား....omma ..မႏိုးရင္ ဘယ္ႏွစ္ခါ ထလို႔လည္း..သားရယ္..
ေန omma ..သား သြားႏုိးလိုက္မယ္.....
ေအာ့ ေအ့ ေအ့.....
သူလည္း ေလွကား ေပၚ တက္သြား ၿပီး အသာေလး ... အခမ္းထဲ အသာေလးဝင္ႁပီး....ဟဟ အိပ္ေနတာ ေတာင္ ႐ုပ္ကို က ေျပးၿပီး ျဖတ္႐ိုက္ခ်င္တယ္....မိန္းကေလး...အိပ္ေနတာ.....ဒါေၾကာင့္မို႔ ဘယ္ေကာင္းမွ မႀကိဳက္တာ......
ပါးစပ္ ႀကီး ဟၿပီး..မ်က္မွန္နဲ႔....မက္လုံးနဲ႔ တစ္ခ်ားစီး.....ေျခေထာက္ တစ္ဖက္က ေအာက္ကို ၾက ေနတယ္ ....ငါ နဲ႔..ဒီ လို႔ မွန္ေၾကာင္းမ်ိဳးနဲ႔ညာရင္ ေသ ၿပီး......ဆရာပဲ...ကို႔ နဖူးကို ..႐ိုက္ၿပီး......အၾကံ ထုပ္စံ ....ဘယ္လိုလုပ္ရင္ ေကာင္းမလည္း....... အာ......
ေအာင္မေလး........yarrrr .......ေခါစိမ္း..
.....................ကဲ့ ကဲ့......မေျပာ ၾကပါနဲ႔ေနာ္....ခ္ခ္
.ကိုကိုခ်စ္တုန္းေလးက ေရးၿပီးၿပီး ..ဖုန္းေဆး ထုပ္ပလိုက္ေတာ့.ထြက္ကုန္းတယ္ အစကေန ျပန္ေရး ရမယ္ ဆိုေတာ့ ပ်င္းေနတာ ပါ ..ခ္ခ္.....
အခု ေနာက္ပိုင္ ျပႏ္ုပီး ေရးႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားပမယ္ လို႔ .....ေက်းေက်းပါ ေကာင္းမေကာင္းေဝ ဖန္းေပးပါေနာ္....
အခု ဇတ္လမ္းက ေျပာ မတက္ဘူး အပိုက္တိုတိုနဲ႔..ၿပီး တက္ပါတယ္....အဲ့ေၾကာက္မို႔ ..အပိုင္းတို႔တို႔ေလး ုဖစ္သြားပါတယ္....အားေပးၾကလို႔ ေက်းေက်းပါ ....