Hep Üzülen Ben Mi Olmalıyım

112 4 0
                                    

"Daha ben hayatımı yaşayacağım" cümlesi ile ne mi oluyor. Bir genç kızın intihara kalkışması ve hayattan iyice soğuması. Her yerden baskı ailesi ,arkadaşları ve sevgilisi uzun yıllar boyunca birlikte aşk yaşayan çift sonunda sıkılarak erkek geç kızı aldatıyor. Genç kız bu duruma kendini veremeyip denizin soğuk sularına kendini bırakıyor.Kurtulması imkansız ve suya bıraktığindan sonra uyuyup rüya görüyor. Rüyasında hayatı tam istediği gibi fakat gerçekte uyandığında kendini bi kumsalda buluyor neden mi ölmedi. Onu aldatan melekler hep onu izliyor. Ve genç kızın onu görmesini istemediği için şehre yakın bir yere kumsala bırakıyor. Kız şehre gitmek için oralara buralara bakıyor. Hayat çok yorucu bunu anlamanız zor olabilir. Ve sonunda kız şehrin yolunu buluyor. Neden mi onu aldatan melek koruyor çünkü ona kalbini verecek kadar çok seviyor. Ama her erkek adam aldatmaz diye düşünüyor genç kız. Şehre gidince evini bulmayı çalışıyor. Yoldan geçen zibidi tipli 2 adam ıslak kıyafetli kıza laf atıyor ve genç kız ordan uzaklaşıyor. Evini zor olsada bulabilen kız ev arkadaşı ona sorular soruyor. Kız sus pus cevap veremiyor. Utanıyor. Aslında utanacak kişi aldatan şeytan. Kız duşuna girip çıkınca olayları anlatıyor ve yatağa girip uykuya dalıyor. Aklından geçenler. İntihar etmekti ve tamda rüyasında kolarrını façalamış. Bir halde idi. Terlemiş üstünde boncuk boncuk terler akıyordu. Arkadaşı uyandirdı ve artık gerçek hayata uyandı. Ailesi de Fransa'da oturdukları için ve babasının ölümünden sonra annesi başka birisi ile evlenip kıza babasının mirasından ufavık bile vermemesi kızı hem babasızlıktan hemde annesinin adiliğinden üzüyordu. Genç kız anlayacağınız kendini sevilmeyen nefret bile etyiklerini düşünen di . Okullar açıldı ve genç kız ünüversite 3 ü okuyordu bölümü pisikoloji'ydi. Kendi hayatından bölümü seçip fakat bu son zamanlar kendisinin doktora gitmesi lazımdı. Bir genç kızın hayalleri ile oynayan annesi ve sevgilisi paramparca etmişti kızı. İşte bir genç kızın gerçeklerle yüzleşme vakti gelmişti...

Bir Genç Kızın Hayalleri Ve GerçekleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin