Eline sidevinkel:
Marcus kyssa meg, jeg kysset langsomt tilbake med et smil rundt munnen.
"Vi må tilbake" sa han med et smil rundt munnen. Jeg bare nikket før han dro meg med han. Når vi kom tilbake var Kjell Erik borte imens Martinus og Dina satt og prata. "Hvor er Pappa?" Spurte Marcus Martinus.. "Han ska kjøpe noe brus eller noe" Sa han tilbake til Marcus. Jeg smilte til Marcus før vi hørte en liten stemme bak oss. "skal vi dra da?" Kjell Erik sto med en handle pose med masse brus opp i. Martinus dro med seg Dina ut i bilen. imens Marcus tok langsomt hånden min og smilte.
-
Når vi kom hjem etter og blitt forklart hva vi skulle gjøre, gikk jeg og Dina opp for og skifte til noe deilige klær. Jeg løp ned når vi var ferdig og det lukta taco. Marcus satt i sofan og snappa med fans imens Martinus hjalp Moren og Faren. Jeg gikk til Marcus og så at han hadde sendt en my story. "Heei snuppa" sa han og smilte når jeg kom. jeg rødment Selfølgelig, "Heiiiiaaa" ropte jeg imens han filmet meg også tok han det baklengs så det ble slik "aaiiiieH". Vi lo av det og han sendte det på my story på snap. "er det så lurt?" spurte jeg og så på han. "Ja?!" "Hvorfor skulle det ikke være det?!" "bare glem det" sa jeg og gikk for og sjekke på maten, Martinus så på meg og smilte "HEI FISK" ropte han. "HEI GOG" sa jeg og vi begge begynte og le. Dina kom ut fra badet imens hun stirra litt bitchy på meg, jeg ga henne blikket høæ?. Hun tok hånden min og førte meg opp på rommet og sa" Ikke prøv deg på begge,noen kan blå såret!"
YOU ARE READING
Forever
FanfictionEline er 13 år, og vinner sammen med bestevennen, en drømme date og ska være med i en musikk video!