~Evde oturuyorsundur, bir anda telefonun çalmaya başlar.Arayan Jungkook'tur.~
SEN:Alo?
JK:Alo sevgilim acilen buraya gelmen gerekiyor. ~Sesi endişelidir~
SEN:Jungkook iyi misin? Hemen geliyorum.
~Hızlıca yerinden kalkıp üstünü değiştirirsin.Dışarı çıktığında vakit kaybetmemek için taksiye binersin.Eve geldiğinde asansör yerine koşmaya başlarsın.Dairenin önüne geldiğinde kapının açık olduğunu görürsün daha da korkmaya başlarsın.
SEN:JUNGKOOOOK!
~Içeri girdiğinde içerde kimseyi bulamazsın.Korkarak içeri yürüdüğünde beline sarılan ellerle olduğun yerde kalırsın.
JK:Birileri beni arıyor.
SEN:Aptal sana birşey oldu sandım.
JK:Gel de sana sarılayım. ~Jungkok sana sarılır sende onu itersin~
SEN:Çekil bana sa-
~Susmayacağını anlayıp seni öper~JK:Planım başka türlü olmayacaktı,üzgünüm.
SEN:Ne planı?
JK:Gel benimle. ~Elinden tutar ve seni yürütmeye çalışır~
~Yürürken yerlerde kırmızı gül yaprakları bulursun, koridor boyunca güllerle doludur.Terasa çıktığında şok olursun.Ortada bir masa, masanın üstünde mumlar vardır.
SEN:Jungkook bu da ne!?
JK:İYİKİ DOĞDUN HERŞEYİM! ~Seni kucağına alır~
SEN:Ben inanmıyorum unutmuştum, Jungkook sen harikasın! ~Gözlerin dolar ve ağlamaya başlarsın~
JK:Ağlama bebeğim, bunları mutlu olman için yaptım. ~Sana yaklaşarak göz yaşlarını siler~
SEN:Sana aşığım.
JK:Ömrümün sonuna kadar seninle olmak istiyorum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
~Yemekleriniz bittiğinde sıra hediyeye gelmiştir,Jungkook senden izin alarak içeriye gider,elinde hediye paketiyle geri döner.
JK:Umarım beğenirsin.
SEN:Gerek yoktu, bunlar yeterdi.
JK:Ben seni mutlu ettim, şimdi sıra sende, aç bakalım!
~Paketi açarsın içinden kırmızı gecelik çıkar~
SEN:BU NE!
JK:Haydi üstünde görmek için sabırsızlanıyorum!
SEN:Bunu giyeyeceğimi saniyorsan yanılıyorsun.
~Seni paketle birlikte odaya itikler, çaresizce geceliği denersin,Aynaya baktığında çok kısa olduğunu görürsün.Çıkarmaya yeltendiğinde odaya Jungkook girer.
JK:Oha, bune!
SEN:Aptal nasıl giriyorsun!
JK:Melek gibi olmuşsun.
SEN:Tamam mutlu oldun mu? Çıkarıyorum.
JK:Hayır.
~Üstüne doğru gelir ve seni kucağına alır~SEN:Beni bırak Jungkook, üstünü değiştireyim!
JK:Hazır seni böyle bulmuşken,biraz eğleneceğiz.
~Seni koltuğa doğru bırakır,omzuna öpücükler bırakır~
SEN:Üstümü değiştireyim bari.
JK:Böyle daha güzel.
SEN:JUNGKOOK DUR!
JK:BEBEĞİM MÜKEMMELSİN
~Dudaklarına öpücük kondurur~JK:Iyiki Doğdun Güzelim.
Iyiki doğdun Dilara! Umarım iyi bir sürpriz olur öptüm
@hwansgae
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[HAYAL ET BTS]
FanfictionHİÇBİR ŞEY HAYAL ETMENE ENGEL DEĞİL,SADECE HAYAL ET! Bu kitabın tüm hakları Bangtan Boys'un gülüşlerinde saklıdır.