Tecavüz

55K 512 133
                                    

   Genç kız çok güzeldi.iri gözleri sevecen tavırları göz dolduran bir öğrenciydi.Hayallerimi süslüyordu...
    Buraya kadar dikkat cekmeyi basarabildiysem asıl konuya dönüyorum.Evet kız güzeldi.Guzeldi artık değil çünkü öldü.O kızı biz öldürdük biz.Ah Cansel'im,Ozgecan'ım,Bağdat Caddesi'nde yürüdüğü için bile  tecavüze layık görülen gencecik kız...Ne yaptık biz biliyor musunuz? Sustuk!!!Biz ayıpladık tecavüze uğrayanı. Çünkü bize öyle öğrettiler, biz öyle öğrendik.Hani şu izlediğin diziler vardı ya,Hayat Sarkısı mesela,ablasının tecavüze uğradığını söyleyip nasıl da vazgeçirmişti kızı kendilerine gelin edecek aileyi.Nasil da haklı bulmustuk bu sebebi.Evlenilir miydi tecavüz edilenle.Fatmagul'un suçu neydi peki ? Bize ne öğrettiler ne ???O Anketlerde demedik mi tecavüz edilen biri ile evlenmem diye.Damacanaya,kediye,köpeğe,banka, esege tecavüz haberlerini okuyup gülmedik mi?Bunların hepsi vahşet.Biz hayvan değiliz ki cinsellik içgüdüsü ile yaptığın halt seni haklı çıkarsın? O kedinin bagirsaklarini desecek kadar uckuruna düşkün olan adamın yaptığı Özgecan'a yapılandan daha mı az alcakti?Değil efendim değil.Kediye bakanın kedide gördüğü şey  götse değil.
  Ulan bu kadar mı alçaksınız?Daha haklı veya suçlu gördüğümden değil evli bir adam nasıl tecavüz eder?Karın var cinsel hayatın var onu geçtim mastürbasyon var onu geçtim (destekledigimden söylemiyorum) kerhaneler var.Ha karısının olması değiştiriyor mu olayı,hayır!Adam karısına bile tecavüz ediyor. Karısına tecavüz mü olurmuş canım demeyin. Istememesine ragmen kime bunu yaparsan yap olur. Derdik ya anana bacına aynısı yapılsa ne olur? Bir şey olmaz efendim.Onlari da duyar olduk da duymaz olaydık.Abisinin tecavüzünü duyduk bir genç kızın ölümü ile ha tecavüz değil işkence ama annesinin, anüsüne oklava soktuğu çocukları duyduk. Bunları duyduk ama binlercesi milyonlarcasi duyulmadi. Hayatında tacize uğramamis kız yok anlıyor musunuz?Bir erkek grubunun önünden geçerken korku duymayan kız yok,kuzeni ya da mahalledeki arkadaşı ya da sevgilisi ya da kim olursa olsun birileri tarafından tacize uğramamis bir kız yok.Hep kız mi diyorum. Erkekler de aynı. Cami tuvaletinde kucağına oturtugu çocuk  erkek değil miydi o adamın?Okulda,yurtta,sokakta arkadaşlarının tecavüz ettiği çocuklar erkek değil miydi?
  Mini etekli değildim,gece sokakta değildim,sarhoş değildim,kimseyi tahrik etmedim.On yaşında bir çocuktum.Oyle şehrin ara sokaklari falan değil dedemin evinin arkasında ağlıyordm teyzemlere küsüp, çocukluk işte.Daha on dakika önce misafirimiz olup ailemle muhabbet eden adam yanıma geldi. Yerde cenin gibi uzanmistim o da arkama uzandı. Neye üzüldün sen bakalım dedi kasıklarıma doğru elini sürerken bu olay burda bitti çünkü kuzenim geldi.Bir başka gün kendi evimde kendi yatağımda yatarken bir gece kuzenimin penisi ile  agzimin önünde oynadığını gördüm gözümü açtığım an. Zevk alıyordu uyuyan bir çocuktan. Ailemin bana göz kulak olsun diye emanet ettiği kuzenim...Bunlari kimseye anlatmadim bu gune kadar ama anlatacak çok şey var. Yüzlerce binlerce çocuğun, kadının,gencin,yaşlınin duymadığimiz, icinde sakladığı çok hikayesi var. Anlatmadik çünkü bize böyle öğrettiler.Sus dediler bir duyan olsa ne der? Biz de sustuk. Hem kendi yaramizi sakladık hem açılan başka yaralari görüp sustuk . Yoo haberleri duyup üzülmek onlarca twit atmak Facebook'ta profil karartmak değil benim duymak istediğim ses . Üst katta komşunuz karısını döven adami duydunuzda,sokakta sevgilisine küfreden adamı duyduğunuzda,size bir şeyler anlatmaya çalışan çocuğunuzu anladığınizda aslan kesilmeliydiniz,yer gök  duymaliydi sesinizi de sapigin,dayakcinin,adinin,serefsizin yerin dibine girecek hali bile kalmamaliydi.Biz ne yaptik? Veznedeki memur yaşlı kadını azarlayinca bile sustuk,doktorun işi hizmet etmek iken hakaret etti hastaya sustuk. Otobüste taciz edildi diye bas bas bağıran kızı duymadık da Özgecan öldü  dediklerinde duyduk. Is işten çoktan geçmiş efendim .
    Sen adama ahlaklı ol dedin diye ahlaklı olmaz .Uckuruna sahip çık dedin diye çıkmaz. Sen çocuğunu iyi yetistir . Sen kendi içini düzelt. Sen tecavüze tacize uğrayan anaya,baciya ,kıza,çocuğa sahip çık ;hakir görme. Bir adam tecavüz etmişse bu sadece onun suçu olmaz. Anasının babasının öğretmeninin de suçu olur.Yerin dibine sok hepsini. Annesinin ne suçu var demek olur mu? Var efendim . Hepsi eğitim hepsi eğitim . Yeri gelmişken bunların hiç biri din iman meselesi değil . Hapishanede agnostikler,ateist,deistler değil yatan. Senin komşun,benim akrabam,bizim arkadaşımız,her gün gördüğümuz anadolu insanı... Namaz kılmasi iyi ahlaklı yapmaz bi adamı. Duymadiniz mi çocukları taciz eden imamı?
  Bir de idam çığırtkanligina artık son verin.En basitinden anlatmak gerekirse:Bir adam komsusuna  tecavüz etti ve birine bu suçu işledigi konusunda iftira attı.Taniklar ve tehditle de olsa bunu kanıtladı. Raporlarla oynadı vs . Sonunda suçsuz adam cinsel saldırı suçundan idam edildi ve akşam asıl suçlu suçun itiraf etti. Peki ya şimdi ne olacak ? Tecavüzcu yasadan korkmuyorsa bizden korkacak bizden. Onu yerin dibine sokacagiz da ölmek yeğdi diyecek
     Velhasıl SUSMAYIN!Hiçbir haksızlıkta! Konuşmaya gücünüz yetmiyorsa bunu başarana arka çıkın! Mağdurun toplumda yok olup gitmesine izin vermeyin!SAHIP ÇIKIN

TECAVÜZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin