Hotel

83 3 2
                                    

We liepen samen Nina en ik naar een taxi
" hallo kan ik u ergens heen brengen"
" hallo kunt u ons naar Californië brengen, 2 personen"
" dat is dan 50 dollar"
Ik gaf het geld, en de meneer deed onze koffers in de bagage dinges of zo.. Nina En ik zaten in de taxi en we hadden het over magcon!!
Nina vind daniel en ikke Cameron.
We kwamen aan bij het hotel,
De man haalde bagage er uiten we liepen het hotel in. Bij debalie kregen we te horen dat magcon naast ons sliep, we kregen de sleutels we moesten 3 verdiepingen om hoog en ik had afgesproken net Nina dat:
Als we magcon zien net alsof daf we niet weten dat ze beroemd zijn.
We liepen naar de kamer we deden de deur open en gilde en lieten de koffers staan en sprongen op het ben, en later liepen we terug naar de koffers en magcon keek ons aan van WTF??
Ik lachte naar En Ik gaf Cameron een knip ook en de jongens keken ineens naar Cameron.
Ik deed de deur gelijk dicht.
"Nina Nina Nina!!! Ik gaf Cameron een knip oog"
"Nieeeet OMG!!!! En wat deed hij"
" nou de andere jongens glimlachte en keken naar hem"
Tegelijk: "OMG!!"
"Nikky het is 6 uur zullen we eten?"
"Oké is goed!!"
We liepen naar benden naar het restaurant en zagen magcon zitten.
"Nikky niet zenuwachtig zijn gewoon door lopen"
" ik ga het proberen"
We liepen langs hun we vroegen waar we konden zitten , de meneer zij naarst hun en het was 1 tafeltje naast magcon. "Nina we moeten 1 tafeltje naast hun zitten!"
We gingen zitten en we bestelde wat, en ze keken ons de hele tijd aan, maar Nina en ik praatte gewoon Nederlands want ze ver stonden ons niet. We kregen eten ik had spaghetti en Nina kip want ja kip is altijd goed. We zaten te eten en toen waren we klaar met eten duhhhh..... En we gingen weg en gaf de jongens een glimlach. Nina en ik gingens ons omkleden en slapen.

Mijn verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu