PROLOG

58 4 4
                                    

Tu.. tu esti persoana care aş imbratişa-o chiar acum ... tu eşti persoana la care mă gândesc în fiecare seara ... tu eşti persoana care mă face sa zâmbesc şi să plâng ... tu eşti persoana pentru care aş da totul ... tu eşti persoana pentru care aş fi de acord să mor ... tu eşti persoana care mi-a salvat sufletul ... tu eşti persoana care mi-a schimbat viata ... tu eşti persoana la care nu pot ajunge niciodata ... tu eşti persoana care are posibilitatea să îmi ia fericirea şi sa mi-o dea înapoi ... tu eşti persoana pentru care focul din mine arde neîncetat ... tu eşti persoana penttu care durerea ma roade in fiecare zi a vietii mele ... tu eşti persoana pentru care aş vrea să fiu acolo zi si noapte ... tu eşti persoana după care strig ... tu eşti persoana dupa care alerg ... tu eşti persoana căreia n-o să îi pot arăta cât de mult o iubesc niciodata ... tu eşti persoana al cărei chip invocă mii de sentimente în mine ... tu eşti persoana a cărui zâmbet îmi dă foc de fiecare dată când îl văd ... tu eşti persoana în care stiu că exista cel mai bun suflet ... tu eşti persoana care nu ar putea vede niciodată nimic special în mine , poate ... poate tu eşti persoana penttu care mor neîncetat ... tu eşti persoana pe care niciodata nu am să o am lângă mine tu eşti persoana care dacă m-ar întâlnii nu-şi va amintii ziua aceea ... tu eşti persoana care nu o să dispară niciodata din mine ... tu eşti persoana care va fi mereu parte din mine ... tu esti persoana dupa care sufletul meu moare in fiecare secundă.

TU EŞTI PERSOANA CARE NU VA ŞYI NICIODATĂ DE ACEST NECUNOSCUT CARE VA PLECA ÎN PĂMÂNT CU TOATE ACESTE SENTIMENTE.

TU EŞTI PERSOANA CARE E FERICITA SI FARA MINE.

În acest moment o lacrima scapă pe obrazul meu. Eu e-e-eu plâng. Eu nu plâng! Îmi spun în gândul meu.
Mototolesc hârtia alba si o îndes în buzunarul de la spatele pantalonilor mei, în timp cd cu cealalta mână îmi sterg lacrimile... pe minr nu mă inmoaie nimeni...

*La dracu'!* spun dand cu pumnul in uşa din lemn, lacrimile năvălindu-mă din nou. Mă las in jos sprijinindu-mă de uşă până ajung in genunchi în fata usii. Un suspin îşi facr loc printre buzele mele, iar în următoare secundă usa se deschide, corpul meu fiind împins in fata....

A/N: Hei hei!!! Aceasta carte este prima pe acest cont. Nu este cea mai geniala, dar sper sa citiți în continuare si sa va atragă continutul. Dacă va placut prologul nu uitați să votaţi. :))
Nextul presupun că in cursul acestei săptamani, deocamdată vreau să văd daca va place.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 02, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

In Hell 》》H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum