Apróságok

51 4 1
                                    

Szoval be ültünk a moziba. Nagyon vicces volt a film vegig nevettünk rajta. Egy pillanatban Oliver megfogta a kezem ami ott volt a kartámlán. Ra neztem de o csak elmosolyodott es nezte tovabb a filmet. Mikor vege lett elmentunk meg veluk a Starbucksba jegeskavezni . Aztán meg setalgattunk a varosba . Ahol mindenki elott megfogta a kezem. Nagyon meglepődtem hogy meg itt is. A többiek is Elegge meglepődtek . Ashley ugy nezett ram mint a Veres ingre. Elengedtem Oliver kezet es hatrahuztam magamhoz Ash-t.
- Ash, en..
- Ne mondj semmit Emily. Miert nem mondtad hogy neked is tetszik?
- azert mert te mar hamarabb elmondtad es nem akartam hogy versengjunk.. Eddig nemnagyon nezett ram most meg ez, nem tudom mivan vele.
- Nem erdekel, szakadj le rola.
- Tessék?
-Jol hallottad.
Majd visszament a többiekhez.
Egy kis bandazas utan mar eleg keso volt es mindenki ment haza,enis épp indultam mikor..
- Hazavigyelek? - kerdezte Oli.
- Öhmm...miert ne?😅
Beultunk a kocsiba es hazavitt. A ház elott álltunk. Ram nezett. En vissza neztem. Közeledett , de megállítottam.
- Várj. Hogy van az hogy kb egy hete meg alighogy ram néztél ,most meg mar meg akarsz csokolni..?
- Eddig nem vettem eszre mennyire csodálatos vagy. Van humorod, szep es csinos vagy. Eddig ennyit tudok rolad. Remelm idővel tobbet is meg tudok. -es megint közeledett,de en megint leállítottam.
- Meg szeretnél ismerni?- kerdeztem.
- Igen.
- Akkor ne az elso összejövetelen próbálj megcsokolni.
Fel nevetett.
- Jol van. Penteken ráérsz? Elmehetnenk vacsorázni.
- Igen,az szuper lenne.
- Rendben, 6ra erted jovok.
- Tökéletes. Hat , akkor joejt .
- Joejt .- mosolyodott el.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 22, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Don't let me goWhere stories live. Discover now