kötü kız

179 3 1
                                    

arabaya bindigimizde mert hic konusmadi tabi bende bu firsattan istifade kulaklikla sarki dinledim.

" hadi geldik im arabadan " ay buda ne kadar sert " ay tamam indik be " indigimizde yanımıza bi kız geldi çok korkunç bi tipi vardı siyah saçları aralarında kırmızı lar vardı kedi gözü lens takmış siyah deri bir pantolon siyah yarim tişört siyah postal siyah göz kalemi siyah ruj ve metal metal takılar ayyy bu ne boyle ne içim karardı biraz da korkmadım değil yani .

" selam gençlik " bu sefer konuşan alevdi ve bi anda gelip mertciğimi öptü !!! sinirden patlıyıcam " selam " dedim sinirle sonra kız mertten ayrılıp yanıma geldi " sende kimsin " sanane be kimsem kimim tabi bunu demeye yemedi " ben mertin üvey kardeşiyim sende sevgilisi olmalısın " ins değildir diyicem ama sevgilisi olmasa nasıl öpsün çocuğu hem de dudaktan !! " evet mertin sevgilisiyim adin ne bakiyim senin ? " ayh! " ada sen " " bende alev " adın batsın sürük " tanıştığıma memnun oldum alev " elimi uzatmamla bana ters ters bakışı bir oldu naptım ki simdi ben yaaa " pek tarzım değil canım " tarzını .... " tamam "

- 1 saat sonra -

ayyy içim patladı mertle alevin yiyişmesinden" mert benim canım sıkıldı hadi beni eve bırak sonra devam edersiniz SOHBETİN İZE " bastıra bastıra söylemiştim . " ama daha yeni geldik ada " of ne yenisi ya sıkıldık diyoruz herhalde " ama mert ben eve gitmek istiyorum sıkıldım" off birşeye de evet dese şaşarım " tamam Bücür tamam " ne bücürü be sadece senden kisayim allah allah .

bölümlerimiz biraz kısa gelecek kusura bakmayın biraz daha okuyan olursa bölümleri uzatıcam .... kendinize iyi bakııın canlarım öpüldünüz

üvey abimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin