Just Stand By Me

94 3 1
                                    

BÖLÜM 1 GELDİİİ. 50 OKUYUCUDA YENİSİ GELİİİR . :))) 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Seni sevmemem için bir neden söyle? 

Telefonu kapattım . Elimle karnımı okşuyordum . Ve ona anlamamasına rağmen ''Baban bizi bıraktı meleğim'' dedim ve ellerimle yüzümü sertçe kapatarak hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım . Sayıkladığım tek cümle ise ''Seni sevmemem için bir neden söyle Harry..'' oluyordu . En azından Taylor öyle demişti bana . Yaklaşık bir saat kadar ağlamıştım . En azından bana öyle gelmişti . Onu seviyordum ama ellerim kolum bağlıydı birbirine . Ne yapmalıydım düşündüm.. Onu geri kazanmalıydım.. Aklıma birşey gelmişti . Yarından sonraki gün onun doğumgünüydü . Güzel bir doğumgünü süprizi yapacaktım çocuklarla . Barışırız muhtemelen . Hemen Louis'i aradım .. Louis hemen söze girişti ''Hey tatlım! Ne güzel bir süpriz bu böyle'' demişti. Bende merakıma yenilerek şu soruyu yöneltmiştim ''Aramam mı,aklımı mı okuyorsun Louis?'' bu sorumun üzerine şaşırmış olmalı ki ''Tabiki araman senin neşeli gözüküyor,noldu öt bakalım?'' dedi. İçimden bir kıkırdama attım. ''Harry'nin doğum gününde napıyorsunuz , planınız varmı?'' Unutmuşlardı galiba . ''Onun doğum günü ne zaman? Bizden daha iyi biliyorsun maşallah!'' dedi. Gülümsemem genişlemişti . ''Tabiki de şapşal,kaç seneden beri sevgiliyiz sonuçta'' dedim. Gülmüştü farkındaydım . ''Haklısın'' dedi ama gülüşünü durduramamıştı . ''Hey oraya gelip seni parçalamadan önce sus bence'' dedim . ''Vaaay ! Tehdite bak.'' dedi hala gülüyordu . ''Neyse tatlım benim bir planım var Harry'e her seneki gibi süpriz doğum günü partisi düzenleyeceğiz'' dedim. Louis bana ''Tatlıım , siz Harry ile ayrıldınız. Neden daha fazla uğraşıyorsun ki?'' dedi . Bu sefer tamamen kızmıştım ona . İlk gördüğüm yerde geberticektim o derece. ''Onu sevmemem için bir neden söyle?'' dedim ve yüzüne kapatmıştım . Hemen alışverişe gitmeliydim . Taylor'u aradım ''Heey acil bize gel'' dedim o da ''Tamaaam Saraaah'' dedi . Geldi ve hemen kapıdan girer girmez şu soruyu yöneltti ''Haydi öt bakalım?'' dedi . Bende konuştuklarımızı düşündüklerimi falan eksiksiz nefes almadan anlattım . Taylor ''Hııım..O zaman hemen alışverişe çıkaaalıııım!'' dedii. Bende kafamla onayladım . Giderken siyah pantolon üstüme beyaz los angeles yazan bir tişört onun üstüne pembe çizgili bir ceket geçirdim . Siyah vanslarla bütünleştirdim . Sarı saçlarımı kıvırcıklaştırdım hım tamamdım! Alışverişe çıktık . Ben çok güzel bir kıyafet beğendim. Deri elbise bir elbiseydi ordan bir siyah kemer aldım takdım . Şimdi daha iyiydi . Siyah topukluları ve siyah çorapları ayağıma geçirdim . İşte şimdi olmuştu . Doğum günü partisine hazırdım!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Just Stand By MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin