O gün sabah güneşin ışıklarının yüzüme sertçe vurmasıyla uyandım.Heyecanlıydım bu gün çünki bugün 2.sınıfa başlayacaktım. Okumayı seviyordum,kitaplar okul eşyaları falan her zaman ilgimi çekmişdir.Nedenini bilmiyorum.Ama seviyorum.Okulda Perrie,Katy ve Jessie adında 3 sürtük var.Bunlar benimle çok uğraşıyorlar.Ama bu benim okulu sevmemi engelleyemez tabiki. Gözlerimi kapatmıştım.Bunları düşünürken kafama bir el dokundu. ''Tatlım,hadi uyan servisin gelecek birazdan.'' dedi tatlı ve yumuşak bir ses. Bu sesin kime ait olduğunu tahmin edebiliyordum.Annemdi bu tabiki,bende gözlerimi açtım ve ''Uyandıım bilee'' dedim neşeli ve cılız bir sesle.Evet sesim şuanda cılızdı çünkü uykudan yeni uyanmıştım ve uyandığımda ne yapmam gerektiğini biliyordum sanırım. Pijamalarım üstümdeydi.Saçlarım dağılmış gözlerim şişmişti. Çünkü dün akşam annem ve babam dehşet bir kavga etmişler,babam evi terk etmişti.Bunları düşünüyordum,ama biraz daha düşünseydim ne mi olacaktı? Okula geç kalacaktım. Kalktım tuvalete gittim,avucumun üstüne su almamla yüzüme fırlatmam bir oldu.Bu gayet eğlenceliydi. Birkaç kez tekrarladım bu işlemi. Sonra saçlarımı taradım. Ardından gardırobumun başına geçtim. Ne giyseydim? Okula giderkenki oluşan bu sorundan her zaman nefret etmişimdir. Gardırobumu açtığımda gözüme ilk çarpan siyah yarasa tişörtümü altına kot pantolunumu üzerime geçirdim.Gayet şık bir seçimdi.O sırada servis sesini duydum. Koşar adımlarla evden çıktım. Servise bindim. Eloy amcaya ''Günaydın Eloy amca!'' dedim neşeli bir sesle. Eloy amcamı çok seviyordum,nedenini bilmediğim bir şekilde. ''Günaydın Simone!'' dedi o da aynı ses tonuyla. Araya Katy karıştı ''Vaay bizim bücürede bak sen ne şık giyinirmiş!'' dedi alaycı bir ses tonuyla. Her zaman yaptığım gibi aldırmadım. Ama dayanamadım ''Sende her zamanki gibi çirkinsin,ne tesadüf!'' dedim bende aynı ses tonuyla. Biraz mors olmuştu sanırım. Ama bazen hakediyordu.O sırada ilerki durakda bir çocuk bindi okul aracına..Kim diye baktım..Kahverengi beni kendine bağlayan bir çocuktu.Aman tanrım aşık oluyordum sanırım!