Abartısız iki saattir elindeki tütülerden birini seçmeye çalışan kardeşimi kucağıma alıp onu iki kapaklı krem rengi dolabın önüne götürdüm.
"Denise bugün tütü giymek yok. Tamam mı? Şimdi ne giyeceğini seçmen için beş dakikan var. Seni arabada bekliyeceğim.Hadi" dedikten sonra hızlıca odadan çıktım . Bu telaşın sebebi sevgili biricik kardeşimin ilk okul günü olmasıydı. Okullu olduğu için çok mutlu olmuştu ama bir bilse yıllarca OKUL denen şeye lanetler okuyacağını ...
Kıyamam ben ona . Acıdım şimdi
"Bell hadi sürsene ya. İlk günden geç kalacağım senin yüzünden."
Ne ara geldiğini bilmediğim kardeşimin üzerine baktığımda..
Hayır bunu kaldıramayacağım .
Tutamadığım kahkaham Denise ' yi korkuturken zorla "Deni,bebeğim bunu çok mu aradın sen???"####
"Deni çekme kolumu. Geliyorum işte . " dedim Denise beni adeta bir oraya bir buraya fırlatırken .
Alt tarafı sınıfının nerede olduğunu unutmuştum.
Bu kadar sinirlenecek ne vardı
sanki ? Ayrıca şimdi müdür odasını bulac-
"Bell sen nasıl bu kadar aptal
olabiliyorsun? Kesin evlatlıksın sen." dedi ve beni bırakıp koşmaya başladı. Peşinden koştum . Görüş açıma kardeşim girdiğinde biri ile konuşuyordu.
Tamam bu çocuğa biri dersem çarpılırım. Yakışıklıydı,gerçekten" Deni napıyorsun burada.
Hadi gel ve müdürü bulalım."
Deni bana dönmeye tenezzül bile etmeden 'bir dakika ' işareti yapıp o çocuğa bir şeyler sormaya devam etti . Deni'yi cekistirmeye başladığımda o çocuk elini omzuma koyup " Soldaki sınıfta. Kardeşim ile aynı
sınıftalar." dedi .
Denise o sınıfa doğru giderken çocuk elini uzatıp" Ben Harry"