Ajjjj.....ma annyira jól nézett ki Dani a suliba! Bárcsak bukna az eféle lányokra!. -álmodoztam.Lehet, hogy holnap összeszedem minden bátorságom és odamegyek hozzá!
Felhivtam Annát ,hogy szerinte mit csinaljak hogy észre vegyen Dani:
Anna:Szia.Miujság?
Én(Tina):Szia.Hát szeretném ha egy kicsit segitenél összeszedni a bátorságom!Anna:Miért miben kell a bátorság?
Én:Hát Danival kapcsolatos....
Anna:öömm.......pont vele kapcsolatosan akartam veled beszélni!
Én:Úristen rolam mondott valamit.!
Anna;Hááát nem éppen...arról lenne szó hogy....járunk.
Én:Ajj...ne szivass.!
Anna:Tényleg nem szivatlak!!!!
Én:Úristen ez most komoly te hülye ri*anc!
A legjobb barátnőd vagyok és ilyet mersz velem csinálni szánalmas vagy .!Anna:de beszéljük meg léci mindent elmagyarázok!!!!
Nem válaszoltam neki hanem kinyomtam!
Hogy mert ilyet csinálni azt hittem hogy a legjobb barátnőm de tévettem....holnap esküszöm lelököm a lépcsőn!.Reggel kisírt bedagadt szemekkel ébredtem...az a hülye ri*anc.
Amikor beértem a suliba kézen fogva álltak a suli előtt.Amikor a megláttam őket a sírás kerülgetett.Anna kedvesen nézett rám én viszont dühös szemekkel néztem,és bementem a suliba.Sokan kérdezték mi a bajom de én nem válaszoltam hanem csak lehajoltam a padra sirva...és...utána bejöttek kézen fogva és leültek egymás mellé.Szomorúan egyben mérgesen néztem őket,és azon gondolkoztam ,hogy hogy lehetett Anna a legjobb barátnőm.
Ma természetesen témazárót is irok és semmit nem tanultam az este mert végog sirtam.