laat het maar Chels!

22 3 2
                                    

Dioni pov Samen met Chels loop ik door de stad DIONI!!! ik draai me om en zie Lisa ze loopt op me af en wilt me zoenen ik duw haar weg en ze kijk me raar aan Dion wat is er? vraagt ze dat kan ik beter aan jou vragen wrm wil je me zoenen? omdat ik je vriendin ben! v-vriendin hoor ik achter me en zie Chels met tranen staan schat luister Lisa is mijn EX vreindin ex vriendin maar Dino hooo hoor ik achter me luister vriendin ik weet niet wie je bent maar ik ben de enige die hem Dino mag noemen zegt Chels en wie ben jij vraagt Lisa bitchie ik ben zijn vriendin zegt Chelsea bitchie luister Dioni is van mij en niet van jou beter ga je weg en praat je niet meer met hem zegt Chels laat het maar Chels zeg ik Chels pov en wat als ik nou niet uit zijn buurt blijf vraagt Lisa en ze duwt me OHW HELL TO THE NOO schreeuw ik Dion hou me oorbellen vast ik zet me haar in een staart en geef Lisa harde klappen ik kijk naar de schade die ik heb aangericht op haar gezicht durf me nog een keer aan te raken en je ligt in een ziekenhuis slet ik loop naar Dioni en pak me oorbellen ik doe ze in en doe me haar los m-maar h-hoe h-huh vraagt Dioni wat is er vraag ik die klappen die je gaf waren geen normale klappen zegt tie klopt zeg ik kortaf welke sport deed jij vroeger 2 jaar teakwando 1 jaar karate en 4 jaar kickboksen zeg ik Jai pov samen met Teeshan ben ik in de bios we gaan naar deadpool we lopen naar de kassa en kopen een kaartje ik pak een bakje popcorn met cola en teeshan neemt een paar m&m en appelsap we lopen naar de kassa om het eten en drinken af te rekenen dat wordt dan $16,00 (sorry heb geen euroteken op me laptop) ik geef haar twintig euro en krijg $4,00 terug we lopen naar de zaal gangpad 1 stoel 5&6 we gaan zitten en dan beginnen de reclame's na de reclame's begint de film we lachen om het stukje dat hij zijn arm afsnijd en dat de man zijn hand nog heb en die man die zijn hand had afgesneden had ze middelvinger omhoog gedaan nadat de film was afgelopen zijn we naar de stad gegaan Jai zullen we naar de mac gaan vraagt Teeshan oke zeg ik we lopen naar de mac mag ik 1 happy meal en 1 big mac menu en walt wilt u erbij drinken uhmm doe maar 2 cola's ik krijg het eten en loop naar Teeshan ik zet het eten op tafel en geef Teeshan haar happy meal Jai mag ik bij jou slapen vraagt Teeshan tuurlijk babe hzo omdat ik morgen met Chels en Cass ga dansen en dan kon je me brengen jij bent slim lach ik weet ik lacht ze HEEYYYY Chels hier oehhh ruzieee!!!!!! ik hoop dat jullie het nog leuk vinden groeten Chels!!!!!!

Hij is me broer//Cassius VerbondDove le storie prendono vita. Scoprilo ora