<Jenny tocmai a ajuns acasa dupa o zi lunga de scoala.>
-Vai, ai ajuns deja? Pe unde ai umblat ca e si 15 minute, n-ai iesit la 13:30?? De ce ai intarziat?
-Sarut-mana mama, tocmai am ajuns, nu a venit tramvaiul si ...
-Da, da, vezi sa speli vasele dupa ce mananci, vezi ce gasesti prin frigider, ma duc la TV ca incepe Bahar si mai sunt cateva episoade, trebuie sa vad cum se termina, pe la 3 sa vii sa-mi spui ce ai facut la scoala, apoi pleaca grabita.
-Uhm.. ok...
<imediat ce isi termina treaba, Jenny merge in camera ei si se pregateste sa traga un pui de somn, maine are un test important la biologie si ar trebui sa fie odihnita pt a invata. Dupa ceva timp, mama ei intra in camera, fara sa bocaneasca si o trezeste>
-Altceva chiar nu stii sa faci?? Toata ziua stai si dormi. Vai, dar nu te ridica ca na, esti si obosita si ai nevoie de odihna. Sora ta azi m-a facut foarte mandra a stiut o problema perfect la tabla la matematica.
-Super eu azi la sc...
-Si la romana, unde stii ca nu prea se pricepe a facut o compunere superba.
-Dragut, eu am terminat azi cartea "Magazinul de sinucideri" si e geniala. Maine cred ca ma duc la biblioteca.
-Stiai ca doamna invatatoare nu a laudato? Vai scorpia aia nu lauda pe nimeni, nu e in stare nici sa predea, eu m-as descurca mult mai bine daca as fi fost in locul ei.
-Pai na, e tanara nu are experienta, face si ea ce poate.
-Ce poate? Cum daca face 5 impartiri intr-o ora? Asta e doamna demna de a preda la clasa a III-a??
-Programa s-a mai schimbat, nu ai de unde stii ce are de facut poate..
-Vai dar ce ii mai iei apararea? Dar la sora ta nu te gamdesti? Parca esti ea, doar la voi sa va fie voua bine, nici nu stiti sa ascultati pe altii. Tu nu te-ai ridicat din pat? Doamne dar esti asa incuiata, nu stiu cu cine semeni, poate esti adoptata.
<Ii suna telefonul, raspunde si vorbeste foarte tare 8n camera lui Jenny>
-Da fata, da am vazut ca nu au facut nimic la scoala... Da fata da' ce ai vrea sa-i fac daca e proasta si nu stie sa predea? Vai generatia asta, asa e si ficmea, aia mare, nu e in stare sa faca nimic cum trebuie... Da fata bine hai ca inchid daca vine Marius, da, da, nu-i zic nimic lu Robert.
<inchide si se intoarce brusc spre Jenny>
-Femeia asta e asa o parasuta, cu barbat acasa ii trebuie altii. Hai ca ma duc, tu vezi ce faci ca mai tarziu am nevoie de tine, trebuie sa ma ajuti cu temele lu' sorta.
<Pleaca si o lasa pe Jenny singura. E prea tarziu ca sa mai doarma, asa ca se apuca de lucru.>
CITEȘTI
Jenny. Dead.
Non-Fiction"Se spune ca cel mai nasol lucru in viata unui copil este sa nu stea langa patintii lui, dar cum ar fi daca mama ta te-ar dobori psihic in fiecare zi? Cum ar fi daca te-ar injosi si jicni zilnic? Va spun eu cum.." Viata mea prezentata intr-un fel de...