1. BÖLÜM POPULERLİK AŞAMALARI

70 4 44
                                    

Ben Lara alilemle yaşıyorum. Liseliyim , bir sevgilim var adı Kaan o benim sevilmeye değer olmadığını düşünüyor ve ben sevilmeye değer olduğunu ona kanıtlayacağım.
Kaan ile aynı okuldaydık . Okula gittiğimde ona hiç yüz vermedim. Baktım bana ilgi gösteriyor. Hm artık böyle ben gayet popüler bir kızım beni kimse ezemez dedim içinden Kaan etrafında pervane oluyordu ve bu çok hoşuma gitmişti. Bana birlikte ilk taksiye binme yıldönömü hediyesi almış daha önce doğum günümüzü bile hatırlamıyordu işte bunun sevdim.

Ertesi gün okulda bilin bakalım ne oldu?
Kaan dolu koridorda Lara' ya seni seviyorum dedi . Tabii ben hemen popülerliği elden bırak adam güzel davranışlar sergiledi.

Devam edelim . Bütün sınıf ikisini konuşuyordu.çok tatlı ikili oldular okulun en popüler çiftleriydiler

                                           **********************

İşte tekrar geldim Lara her gün olduğu gibi şıktı.Okula yeni iki erkek öğrenci gelmişti.İkisinde çok yakışıklıydı, Lara yüz vermesede ikisinde Lara nın peşinden ayrılmıyordu. Kaan bunları görünce çıldırmış yı yoksa aralarındaki ilişki bozulacaktır mıydı?
  
    Ertesi gün okula bir kız öğrenci geldi. Bu kız da Kaan ' a asılıyordu. Lara belli etmiyordu ama kıskanmaktan çıldırıyordu. Ertesi gün Kaan ve çetesi iki erkeğe Lara ve kız arkadaşları da yeni gelen kıza saldırdı yeniler mosmor olmuştu. Bütün okul ona gülüyordu. Lara ve Kaan' ın ilişkisi bozulmamıştı, hâlâ en popüler çiftlerdi ve popülerlik aşamalarını geçiyorlardı.

    Bu sabah ikisinde ters tarafından kalkmıştı. İkisinde de birbirlerine duydukları bir kin vardı o sabah. Okulda kavga etmeler, derste laf atmalar, tenefüste kaba kuvvet ve nefret, nefret nefret duyuyor.

Ben Sevilmeye DeğerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin