စိတ္မေကာင္းစရာသတင္းလည္းၾကားရေသးတယ္ဗ်ာ..လြန္ခဲ့တဲ့၃ပတ္ကေလာက္ေပါ့..
ကိုယ့္တို႔chanbaek shipperေတြOTPေျပာင္းကုန္ၾကတယ္ဆို..
Waeyoe?တကယ္စိတ္မေကာင္းဘူးဗ်ာ..၊ကိုယ့္လြတ္လပ္ပိုင္ခြင့္ဆိုေပမယ့္လည္း chanbaek shipေနရာကေန ေျပာင္းတယ္ဆိုေတာ့ စိတ္ေတာ့မေကာင္းဘူးေပါ့..
ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့..ဘတ္ကေလးကဂ႐ုမစိုက္လို႔ဆိုလား...ဘာလားပဲ..
အဲ့လိုမေတြးၾကပါနဲ႔ဗ်ာ..ဘတ္ဘတ္က႐ိုးကိုအေသခ်စ္တာပါ..
Yeolတေယာက္ Variety showေတြကေန ခဏျပန္လာတယ္ဆိုရင္ သူ႔နားမွာ ဘတ္ကေလးက အရိပ္လိုကပ္ေနတာလည္း သိရက္ၾကနဲ႔ဗ်ာ..
Roommate program႐ိုက္တုန္းကလည္း ႏိုင္ငံျခားconcertအတြက္ ေလဆိပ္သြားေတာ့ ထြက္လာတဲ့ airport photoေတြမွာဆိုရင္ ဘတ္ကေလးက႐ိုးေဘးနားမွာပဲ ထိုင္ေနခဲ့တာေလ.
ေလယာဥ္ခ်ိန္မက်ေသးလို႔ေစာင့္ေနၾကေတာ့လည္း အျခားmemberေတြကို မေတြ႔ရဘူး..သူတို႔၂ေယာက္တည္းသီးသန္႔ကမၻာတည္ေနၾကတယ္ေလဗ်ာ...
Laws of jungleဆိုလည္း သိတဲ့အတိုင္းပါပဲ..ပထမအေခါက္yeollieေလးသြားတုန္းက သူကိုယ္တိုင္လိုအပ္တာမ႐ွိရေလေအာင္ သူ႔႐ိုးအတြက္ေသေသခ်ာခ်ာ ျပင္ဆင္ေပးလိုက္သလို...Radio showမွာလည္း သူေသခ်ာမႏႈတ္ဆက္လိုက္ရတာကို ေျပာၿပီးစိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနခဲ့တယ္တဲ့..
ဒုတိယအေခါက္မွာလည္း elephant cloudလို႔IGမွာ ဒိတ္ခဲ့တယ္ေလ..
ဘတ္ကေလးကဆင္မျမင္ဘူးလို႔ ႐ိုးကဆင္ပံုဟန္ေဆာင္ေပးခဲ့ဖူးတယ္..
သူ႔႐ိုးသူ႔နားမွာမ႐ွိေတာ့ သူဘယ္ေလာက္ေတာင္ လြမ္းေနလဲမွမသိတာ..
သူ႔လြမ္းစိတ္ကိုသူ.."ေျသာ္..အနည္းဆံုးေတာ့ ငါတို႔တမိုးေအာက္ထဲမွာ တူတူ႐ွိေနေသးတာပါပဲေလ.."ဆိုၿပီး ေျဖေတြးၿပီး ေကာင္းကင္ကိုေမာ့အၾကည့္ elephant cloudကိုအေတြ႔..တခ်ိန္ကသူ႔yeolလုပ္ျပခဲ့တဲ့ပံုေလးကို ျပန္ျမင္လာၿပီး သတိတရနဲ႔ ဒိတ္လိုက္႐ွာတာ...
YOU ARE READING
CB Love Sign
FanfictionCB HCမ်ားအတြက္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ယြစကီး ၂ေကာင္ရဲ႕ လက္လွမ္းမွီသမွ် CB Factေလးေတြကိုတစုတစည္းတည္း ျဖစ္ေအာင္ ဤbookေလးကို တင္လိုက္ပါသည္႐ွင့္.....