Středa 24.února 2016

40 2 1
                                    

7.00:
Vstávám.. Zase. Už mě to opravdu nebaví, nejradši bych ležel dál a spal.. Z postele jsem vylezl asi 7.10 a šel jsem si nachystat věci do školy.. Umýt, obléct a hurá na snídani. Ta byla celkem vpohodě, croasant s nuttelou. 7.30 odjíždíme do školy a už vím, že mě nečeká nic dobrého.

7:40

Tak jsem tu, nenápadně projdu do šatny. Vysleču si bundu, nepřezuji se a valím rovnou k výtahu, abych vyjel do prvního patra na češtinu. Už vchází do dveří, babka jedna.. Úkol jsem naštěstí stihl udělat přd hodinou, tak snad nebude mít problém. Několikrát mě zase vyvolala, asi ji brzo sejmu.

8.45

Hurá!! Konečně odchází,, a já zase výtahem jedu do druhého patra na španělštinu.

8.55

Už je tu Gerardo.. Jestli se mě na něco zeptá... A sakra,, jsem první, co říkal?? Cuando te levantas?? Me levato a las seis i media.. To bylo,, něco jsem mu odpověděl a kýve hlavou.. Asi to bylo dobře. Jde na dalšího, určitě to bylo dobře.. Jsem v klidu..

9.55

A je to v ****** . Dějepis... Zase sedím s naštvaným pohledem a koukám do blba. Nevím co dělat, dějepis mě prostě nebaví.. To je snad nejdélší hodina co jsem kdy zažil. Pořád kouká do mapy a něco vysvětluje. Potom začala psát něco na tabuli, takže jsem si to opsal, ale učit se to nebudu.. Kdy zazvoní?? :(

10.40

Přežil jsem, naštěstí nevyvolávala, ale byl to horor. Seděl jsem tam snad věčnost. Teď pět minut pohoda jazz a potom matika..

10.50

Zase zvonění, už mě z toho bolí hlava.. Matika je vpohodě, to zase budu dělat nenápadně blbosti a smát se každé věci, co kdo udělá.. Pořád mě sleduje, ne učitel, ale... Zazvoní a rychle na angličtinu, to bude sranda.

11.45

Už je tady,, stařešina. To zase budou kecy.. Pořád akorát napomíná, a naučí *****.. Zase sedím, pokerface a když mě vyvolá, vypustím nějakej neidentifikovatelnej (kurňa dlouhý slovo) zvuk.. Zatím zvládám.. Pouští něco na rádiu a opět.. Pustila jinou nahrávku. Další předělávka, tentokrát už správně. Za chvíli zvoní,,

12.40

Hudebka,, jsme domluvení, že nám profesor pustí film, takže opět zabitá hodina..

13.55

Poslední hodina. Přítelka. Zase bude chtít, abych něco nakreslil. Už mě to nebaví a tak dělám bordel. Stříkáme po sobě vodou a nakonec i krémem na ruce.. 14.40 čas odchodu.. Jako slušný hoch pozdravím a odcházím..

Mission completed

School DiaryKde žijí příběhy. Začni objevovat