Čtvrtek 25.února 2016

29 1 0
                                    

6.50
Sestra mě vzbudila. Opravdu první, co chce každý po ránu slyšet je, jestli nechce rozsvítit v zateměném pokoji. ,,Ano, to jsem opravdu potřeboval." odpověděl jsem sestře. Odešla a nechala rozsvíceno.

7.10
Tak už chystám školu. Jen se podívám na ten rozvrh, nějak se mi tam nechce.. Chemie, matika, tělocvik, fyzika a biologie. Den pro šprty jak dělanej.

7.50
Už to začíná, usednu na chodbě na lavečce, a začnu se učit na právě se blížící test. Nic neumím. Nic nevím. Zmateně si pročítám text a snažím se zapamatovat si ho. Vůbec mi to nejde. Přichází profesorka a já doufám, že ten test nebude moc těžký. Pořád spoléhám na to, co nám říkala v hodinách.

8.10
A je tu,, několik otázek na které neznám odpověď. Zkouším typovat.. Uvidíme, troječka by mohla být.

8.55
Matika. Teď bude zase patnáct minut zkoušet, pak deset minut opravovat a nakonec budeme počítat z učebnice. Nic moc akčního.. Zase dělám blbosti a dělám, že počítám.

9.40
Jo!! Nevyvolal mě. Teď rychle do šatny u tělocvičny, nasvačit a koukat jak chudáci cvičí. Já teď necvičím, protože mám podvrknutý kotník.. Čtrnáct dní se jim budu akorát smát, jak na ně tělocvikář křičí, že to dělají špatně. Jsem strašně škodolibej..

10.50
Začíná fyika. Profesor už nachystanej ve třídě a já jsem přišel zase pozdě. Rozdal notebooky s měřiči teploty a ve dvojicích jsme dělali nějakej pokus. Potom jednoho z dvojice čeká laboratorní protokol a oba dostanou známku. Jsem zvědavej, jak to bude mít..

11.45
Poslední hodina, biologie.. Nemám ji moc v oblibě a ještě k tomu píšeme další test. ,,Učil" jsem se v tělocviku, takže snad něco vím.. A sakra, poznávačka. Snad od sebe rozeznám prase s krávou. Kdyby ne, tak jsem na tom hodně špatně. Měl bych někam zajít..
Dopsáno, výsledek chvalitebný. S tím jsem opravdu nepočítal. Teď letím na oběd a rychle pryč z toho ústavu..

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 25, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

School DiaryKde žijí příběhy. Začni objevovat