Terkediliş

37 3 0
                                    

Multi: Alya'nın gelinliği .

Yine aynı yerdeyim yıllar önce de gelmiştim buraya ama o zamanlar bir kahramanım vardı. Şimdi ise oda yok yanımda. Deniz yine aynı şekilde bekliyor beni aşağıda gitme vakti geldi demek ha!

----YILLAR ÖNCE ----

Aşağıda deniz beni bekliyor. Gelinliğimin eteklerinden tutup1 adım daha yaklaştım sonsuzluğa, ölüme, huzura bulutlar sanki derdimi anlarmış gibi ben ağlamayayım diye yağmur yağdırıyordu. Halbuki böylemiydi eskiden her yer cıvıl cıvıldı bizim aşkımız da güzelleşiyor, anlamlaşıyordu her yer. Ama şu anda nerdeydim daha bundan 2 saat önce ne kadar da mutluydum oysaki Altan'la ne güzel bir yuva kuracaktık.

2 SAAT ÖNCE

Allah'ım ne kadar da mutluyum. Altaaan seni çoo seviyorum aşkım. Gelinliğimin eteklerini düzeltip aynadan son kez baktım kendime. Aynaya baktığım anda arkamdaki kişiye kaydı gözlerim. Altan'a.

-Aşkım ne zaman geldin?
-Da...daha şimdi geldim aşkım hadi aşağıya inelim misafirler beklemesin.

Birşey vardı Altan'da 3 yıldır çıkıyoruz. Fark edebiliyorum telaşlandığını. Evlenmekten olsa gerek dedim ve Altan'ın elini tutarak odadan çıktık.
Merdivenlerden çıkarken Altan'ın sorusuyla kalakaldım.

-Alya sence de çok acele etmiyor muyuz?
-Ne konuda?
-Ne konusu olucak. Evlilik konusunda daha gençliğimizin baharındayız.
-Ne diyosun sen Altan 3 yıldır çıkıyoruz ve sen hala gençliğimiz mi diyorsun?
-Alya bak beni yanlış anladın ben sadece biribirimizi daha iyi tanıyalım istiyorum.
-NE! Ne tanımasından bahsediyosun sen Altan.
-Alya bak biz daha çok genciz.
-YERER!! Sus artık daha fazla dinlemek istemiyorum.
-Alya bakbir dinle. ALYAAA..

Gelinliğimin eteklerinden tutup yürümeye başladım.

2 SAAT SONRA

Evet bir adım kaldı mutluluğa.peki bunu yapacak mıydım ben? O kadar cesaretim var mıydı benim. Derin bir nefes alıp. Kendimi boşluğa bıraktım.

Evet bu benim ilk kitabım. Arkadaşımla beraber yazıyoruz. Ve şimdiki planlarımıza göre 1 bölüm ben 1 bölüm o yazacak.

En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle:
ESMA

UÇURUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin