Cum a inceput.

198 26 30
                                    

"Trebuie să vă casatoriti,forțat 6 luni iar apoi puteți face ce vreți"
Astea au fost cuvintele care mi-au înseninat ziua. Baekhyun a fost mereu băiatul la care m-am uitat de mică. Cand am aflat asta am fost foarte bucuroasă, puteam să fiu și mai mult, dacă măcar i-ar plăcea de mine. Acum,aici sunt,nouă mea casă așteptând să vină camionul cu toate bagajele noastre. Îmi îndrept capul spre Baekhyun care dădea din picior și își mușca buza. Ce as vrea să pot să îi spun ca îmi place de el...
BH : -Nu e bine să te holbezi.
Hy :-Nu mă h-holbam.
A chicotit și s-a îndreptat spre camionul care doar ce apăruse.
BK :-Nu căra nimic,mă ocup eu de ele.
HY: -O-ok..
Mă bucur măcar ca nu se comporta urât cu mine. El nu stie ca îl plac..dar aș vrea.
BK : -Hyerin,haide.
HY : Ok. Vin acum.
Trebuie să fiu tare și să nu mă fac de râs.

BK:-Mi-e foame.
HY : Ok. Si?
BK :-Nu o sa gătești?
HY:-Trebuie să și gătesc? Ugh,bine..
 
M-am îndreptat spre bucătăria aranjată de mama. "Este bine ca voi să vă căsătoriți pentru ca firmă nostra să se mențină"
Am pus câteva ouă intr-o tigaie și am făcut o omletă. La ora asta nu am chef să gătesc ceva foarte maiestuos. În timp ce găteam am simțit 2 mâini în jurul taliei. Era Baekhyun cu capul pe umărul meu.
HY: - C-ce faci?
BK:- Ce? Nu am voie să îi arăt afecțiune soției mele?
Of, ce frumos suna. Dar nu îl pot lăsa să se joace cu mintea mea.
BK : -Hyerin, te vei îndrăgosti de mine, îți pot vedea obrajii roși.
Mi-am acoperit obrajii cu mâinile și mi-am îndreptat capul în jos. Baekhyun a lăsat un chicotit și a plecat.
HY:-Nu o să mă îndrăgostesc de tine. Pentru ca sunt deja...
BK: Sigur. O să te fac.
HY:- De ce ai vrea să faci asta?
BK:-Pentru ca ,cine știe..poate te plac?
HY:-Huh?
Iar a chicotit și s-a așezat pe canapea. Ce îmi faci tu mie,Baekhyun? 
Îmi place personalitatea lui fericită,adică,atunci când ești lângă el,e totul bine și roz..
Am așezat mâncarea pe masă și am început să mancam,avea un mare zâmbet pe față .  După ce am terminat de mâncat s-a apropiat de mine încât nasurile noastre s-au atins.

Heeeeei. Încă o poveste. Sper ca va place. Oare ce se va intampla? Nu uitați să votati! Paaaaaaaaaaa! Saranghaeyo! <3 <3

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 25, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

6 Luni Sa Te Indragostesti. Baekhyun F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum