Ünlü olabilirler ama bu taş oldukları kısmını değiştirmiyor.Her neyse.Sınıfa doğru yürüyordum.Biyoloji dersi mi?pfff nydi bnm gnhm? :d Sıra arkadaşım şu kıvırcık olanmış.Gidip oturdum.Gelmesini bekledim.Kıvırcık çocuk sırasında beni görünce şaşırdı.Ne yani ben mi istedim? :d Her neyse.Ne yapalım istemiyorsa gider değiştirir ünlü değil mi zaten? Diğer çocuklarda geldi.Bir de şu ela gözlü olan çocuğun yanında adı zach di sanırım [ahahah zach i anlayanlar SDFdf.] Filli boya reklam afişi gibi olan bir kız vardı. 5 i aralarında fısıldaştılar.Hepsi şaşkınlıkla bana baktılar.Hayır ne var ben yaratıkmıyım?
Harry:Hey.Ben Harry. dedi kıvırcık çocuk
Hanna:Merhaba kıvırcık ço- yani Harry.
Güldü.Allah'ım sana geliyorum bu ne böyle? o gamzeler ne olum? Ders e pür dikkat odaklanmıştım.Bu sene önemliydi.Aslında çalışmasam bile en az B+ alıyordum.Zeki ben.Zil çaldı.Harry garip bir şekilde burdan uzaklaştı hıh acayip diye düşünürken telefonum çaldı.Arayan babammış.
Hanna:Efendim Baba?
Babası[B]:Akşam biz annenle gidiyoruz.Sen gelmiyorsun.Artık düzenli bir hayata ihtiyacın var.
Hanna:Anladım baba tamam.
B:Hava alanına gel.Vedalaşalım.
Hanna:Tamam babacığım.
Tamam yalnız kalmak daha güzel olabilir ama onları özleyeceğim.
Niall'ın ağzından:
Yeni gelen şu kız.Hanna.Onda..onda farklı bir şeyler var.Kanının kokusunu herkezinkinkinden daha çok duyuyorum ve daha çok istiyorum.Sanki onun kanını taddığımda bir daha hiç kan istemeyecekmişim gibi.Farklı.
Harry:Biri benimle yer değiştirsin.
Niall:Nasıl yani?
Harry:Şu kız.Yanyana olunca dayanamıyorum.
Zayn:Katlanmak zorundasın.
Harry:Öyle mi bay çok bilmiş.Ya biriniz benimle sıra değiştirir ya da kız bu gece ölür.
Niall:Tamam ben değiştiririm.
YARIN:
Hanna'dan devam:
boomdoomboomdooom.Çalar saatin sesi kulaklarımda yankılanıyor.Bakmayın bana öyle bu benim çalar saatim farklı bir sey olmalaı tabi.Derken saatin çok geç olduğunu fark ettim.Hemen kalktım.Hemen üzerime bir şeyler gçiştirip [Multimedya da giydikleri] saçımı düzgün bir at kuyruğu yaptım.Okula geldiğimde sırada Harry değilde Niall ın oturduğunu gördüm.
Hanna:Hey
Niall:Selam.
Hanna:Harry'e ne oldu.
Niall:O Louis ile oturmak istedi.O yüzden değiştirdik.
Hanna:Anladım dedim ve oturdum.Allah'ım bu çocuk ne böyle? Bana biri anlatabilir mi? Birden göz geze geldik.Gözlerimi kaçırdım.O an deniz mavixi gözlerinin içinde boğulmak istedim.
Niall:Çıkışta buluşalım mı?
buluşmak mı? olabilir miydi olmaz mıydı? ne bilim ben simdi ne diyeceğim.Bakmayın bana öyle ne yapayım hı?
Hanna:Aslında bir kaç işim var.
Niall:Anladım dedi.Biraz bozulmuş gibiydi.Ay çok tatlı ama.Aslında hiç bir işim yokru ama hiç tanımadığım biriyle de buluşamam.Yine bana o bakışı atıyorsunuz.Biliyorum benim yerimde siz olsanız hemen buluşurdunuz ama.Beni düşüncelerimden sıyıran zilin sesi oldu.
Eve geldim.Bir şeyler atıştırdıktan sonra biraz ders çalıştım.Buna ders çalışmak mı yoksa Niall'ı düşünmek mi denirse.Ne yapayım? Çok yakışıklı.
Ormanlık bir yere gelmiştim.Ne işin var Hanna senin gecenin bu vakti burda hı? Al işte belalar beni çekiyor.3 tane öküz gibi içmiş adam geldi.Allah:'ım iğrenç.Beni kendilerine çektiler.
X:Çocuklar bakın burda ne varmış
X2:Oo yavruya bak sen.Bizi mi arıyordun tatlım sen.
Hanna:Aa evet 3 tane geri zekalı nerde diyordum bende.
Tamam çok cesaretlice bir laf oldu ama.Çocuk yaklaştı bana elinde bıçak
X2:Çıkar üzerindekileri.
Hanna:Ne o beni mi öldüreceksin.Gerçekten şu an çok korktum. dedim gülerek.Çocuk biraz daha yaklaştı.Şeyine öyle bir tekme geçirdim ki bir daha çalışır mı bilemiyorum.Aslınd korkmuyormuşum gibi görünsede şu an korkuyordum.
X3 yanıma geliyordu tam bışağı boğazıma dayamıştı ki arkadan biri onu geri çekip kenara fırlattı.Bakınca bunun Niall ve diğerleri olduğunu gördüm.Liam beni oradan uzaklaştırdı.Ağlıyordum.5-6 dk sonra Çocuklar geldiler.
Niall:Gecenin bu vakti burda ne işin var diye bağırdı.
Tam çıkışıyordum araya Liam girdi.
Liam:Niall kız şokta onu rahat bırak dedi.Ay yerim çok iyi.
Hanna:Niall ağzın kanıyor.
Niall bir şey çaktırmamaya çalışıyormuş gibi ağzını sildi.Konuşmaya başladı ki konuşurken ağzının içinin kan olduğunu gördüm.Hepsinin.Hepsinin ağzının içi kan doluydu.
Hanna:B-bu ne d-demek oluyor?...
EVET BEBEKLERİM YENİ BÖLÜM LÜTFEN YORUM YAPIP VOTELEYİN.YORUMLARINIZ ÇOK ÖNEMLİ +20 VOTE VE +10 YORUM OLUNCA YB GELİR.ALTA HİKAYELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ OKURUM.:') ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Darling is a Vampire~
FanfictionVampir ve dünyaca ünlü grubun dillere destan yakışıklı üyesi Niall'ın hikayesi. Niall ile Hanna arasında geçenler tüm okulun dillerine destan kalacak. Peki Hanna'nın o çok sevdiği sevgilisi bir Vampirse. Ya da Hanna'nın o güvendiği babası bir Vampir...