Inceput

29 0 0
                                    

Insfarsit!
Ma uitam din Ferrari-ul meu roșu la mama si cei 3 frați ai mei si nu imi venea sa cred ca imi iau rămas bun pentru un întreg an școlar. Așteptam cu nerăbdare clima plecării. De cand a murit tata singurul meu scop in viata a fost sa învăț pentru a fi pe picioarele mele. Nu pot sa spun ca nu am o viata perfecta, dar nu vreau sa trăiesc de pe urma tatălui meu. El a murit acum 5 ani intr-un accident de masina. De atunci in familie am rămas doar noi 5 eu, mama, Liam,Holan si Herry. Eu sunt cea mai mică, iar Herry mezinul familiei.
Liam este brunet cu ochi albaștrii, par scurt si gropițe. Are 20 de ani. Deși este cel mai mic, o ajuta pe mama la afaceri, ocupându-se mai mult cu banii. Holan este Blond cu ochi albaștrii, înalt, cu par scurt si se ocupa mai mult cu petrecerile. In vârsta de 22 de ani ,Herry este cel mai grijuliu cand este vorba de mine. Brunet cu ochi verzi, înalt si cu mușchi, 25 de ani. Mama, este mama. o cheamă Sady. O mama fost model de 43 de ani . Familia noastră se numește Blake. Acea familie Blake care deține 3 hoteluri de lux si o casa de moda. Cu greu au acceptat sa ma duc in NY la facultate.
- Sa ai grija de tine scumpa mea! Spune mama cu ochii ei mari si albaștrii.
-Becca, sa ma suni cand ajungi.
-Sigur, Herry.
-Ti-am pus câțiva bani pe card, daca nu iți ajung, nu ezita sa suni!
-Mama, merg intr-un cămin, nu prea cred ca am nevoie de cine știe câți bani..
- Bine scumpa mea. Drum bun!
Fără sa mai spun ceva, am plecat cu accelerația la maxim. Goneam pe strada ca si cum as fi fost singura pe ea. 1250 de km si voi ajunge la destinație.

Hei hei! Asta este începutul. Sper sa va placa. Am multe idei noi si vreau sa cu le împărtășesc.
La media o avem pe Becca.

Nebunul din cămin (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum