sene 1995

26 7 0
                                    

Eşim cecil ve ben evlaneli tam 5sene olmuştu. Yine bir evlilik yıl dönümüzde bana süpriz hazırlamıştı . önce kargoyla bir buket çiçek gelmişti sonra 90 lı yıllara ait bir araba geldi ve beni bir kuaföre götürüp beni hazırladılar ve cecil in yanına götüdüler . Herşeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmüş ,çok güzel bir ortam hazılamış . kapıda içeri girdiğimde ,mumlarla hazırlanmış bir yol vardı mumları takip ederek yürümeye başlamıştım boraz ilerledikten sonra msya yı görmüştüm masanın yanıbs gittiğimde yerde güllerle yazılmış "SENİ SEVİYORUM" yazıyordu .etrafa bakındığımda cecil i göremedim .Masanın katşısındaki kapıdan cecil'i gördüm ve cecil 'in arkasından bir kemancı geldi ve loş bir ışık yandı . Cecil benim kılasik müzük sevdiğimi biliyordu . Cecil yanıma geldi ve evlik yıl dönümümüz kutlu olsun dedi ve sandalyemi çekiti ve oturdum . Biraz sohbet etikten sonra geçen kuyumcuda gördüğüm ama fiyatı pahalı olduğundan dolayı alamdığımız küpeyi çıkardı ve bana "kuyumcuda gördüğün küpe ,küpeyi çok sevdiğini anlamıştım "dedi ve kutuyu bana uzatı ,biraz mırın kırın ettim ama küpeyi almdım . Tatlılara geçmiştik ve ikimizde artık bi çocuk istiyordum cecil'e bu konuyu açtım ve oda biraz düşündükten sonra olumlu yanıt verdi .Yemeğimiz bitikten sonra kalktık yola koyulduk mekana getirildiğim arabayla gidiyorduk . Eve geldik ve ben çok yorulmuştum üstümdeki kıyafetlerle uyuya kalmışım .....

YENİ BİR  HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin