Saat 07.30 gibi uyandım.Üstümü giyinip,kahvaltımı yapıp yola koyuldum.Yolda yürürken o voleybolda gördüğüm uzun,esmer çocuğu gördüm.Çaktırmadan baktım.Onunda bana gizlice baktığını fark ettim.Birden yanaklarım kızarıverdi.Yolumu değiştirip yürümeye devam ettim.Bu ne biçim şans aynı anda okulun önüne gelmişiz.Merdivenlerden çıkıp sınıfa doğru yöneldim.Birden heyecanlandım.Hala yanımda devam ediyordu.Anlaşılan aynı sınıftayız.İlk günkü gibi arka sıraya geçtim çünkü başka boş yer yoktu.Sonra kafam dank etti.Meğersem onun sırasında oturuyordum.Çocuk ilk başta tereddüt etti.Biraz vakit geçtikten sonra oturdu.Ders başladı.1. ders,2. ders derken 3. derse girdik.Daha bir kez bile birbirimize bakmadık,konuşmadık.Düşündükten sonra cesaretimi toplayıp sessizce"Sıranda oturuyorum boş yer olmadığı için,sakıncası var mı?"
"Sakıncası yok.Zaten olsa bile nereye oturabileceksin ki?Keyfine bak."
Tenefüs zili çalınca Beyza'nın yanına gittim.Beyza"Bu gün çıkışta yine antrenman var.Gelecek misin?"dedi
"Antrenmanlar arka arkaya mı oluyor?"
"Yok,sadece bu iki gün arka arkaya.Diğer antrenman cuma günü."
"Tamam.Zaten kesinlikle gelecektim.Merak ettiğim için sordum."
Gülümseyerek"Hadi yakışıklı oğlanı da buldun."
Anlamamış bir tavırla"Efendim"dedim.
"Bahadır'dan bahsediyorum."Sonra da göz kırptı."
"Yok artık Beyza!"der demez zil çaldı.Utançla sırama geçtim.Ne yapacağımı bilemedim.Bahadır'a karşı hiçbir şey hissetmiyorum desem yalan olurdu.Bu arada Bahadır şu uzun boylu,esmer çocuk.Birden dalmışım,derse geri döndüm.Bu gün zaman çabucak akıp gitti.Eve gittim üstümü değiştirdim ve Beyza'yla spor salonunda buluştuk.Şuan ise 16.00."Off,nasıl aklıma gelemez?Telefonumu şarja sokmayı unutmuşum."
Oflaya poflaya bir yere oturdum.Sahada erkekler vardı.Anlaşılan Beyza bir şeylerin peşinde.
"Bak şurada oynayan Faruk."
"O kim?"
"Kuzenim.Lise 4'e gidiyor.Seninki de şurada."
"Beyza o benimki falan değil.Birisi duyup yanlış anlayacak.Lütfen bir daha böyle söyleme.Hoşuma gitmiyor."
"Oww...Atarlı girl." dedi gülerek.Sonrada "Tamam bir daha söylemem."dedi.
"Sevindim." Antrenmanlarını izlemeye devam ettim.Tam Bahadır'ın çalışmasına bakıyordum ki...Etrafına bakınırken beni gördü.Hiç duruşumu bozmadım.Böylede devam ettim.Antrenman bittikten sonra üstümüzü değiştirmek için soyunma odasına gittik.Kapının önüne geldiğimizde kızların konuşmalarını duyduk.Tahminimce içlerinden birisi bizim sınıftan Ecrin'di.Diğeri de yakın arkadaşı Zeynep.Konuşmalarına kulak misafiri olduk.
"Şu Bahadır tam bir taş."
"Eee...Kızım kimin sevgilisi.Yakışıklı olacak tabi sevgilim."
"Oha çıkıyor musunuz?"
"Tabi kızım.Bir hafta oldu.İlişkimiz çok güzel ilerliyor.Yalnız Bahadır'ın yanında oturan kıza gıcık oldum.Bahadır'a farklı bakıyor çok belli.''
Bu konuşmaları duyduktan sonra yan taraftaki soyunma odasına geçmeye karar verdik.
Sonra Beyza "Şu kızın saçını başını yolasım var.Neden girmedik ki?Ağzının payını verirdik." dedi.
"Aman boş ver.Ama gerçekten dışardan öyle mi gözüküyor."
"Tabi kızım.Dedim ben sana.Hoşlanıyorsun ondan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SENİNLE
ChickLitGönül annesini 10 yaşında kaybedince bütün mutluluğu sona erdi. Babasının vermesiyle üvey ailesinin yanında yaşayan Gönül onların mutluluk kaynağı olmuş ve yeni okul hayatına başlamıştı.Voleybol antremanında gördüğü Bahadır'a ilk başta arkadaş gözüy...