Anne anne bana yemek hazırlarmısın? demiş Bella.Tamam kızım hemen hazırlıyorum demiş annesi , yemeği Bella'ya vermiş.Bella teşekkür etmiş ve annesini öpmüş.Annesi ben hemen gelicem kızım markete gidicem demiş , Bella bende glicem diye tuturmuş ve o sırada babası gelmiş.Bella baba diye sarılmış.Babası Bella'ya en ucuz en berbat tadı olan bir çikolata almış ama Bella bu çikolatayı çok severmiş.Bellalar bir binanın bodrum katınde oturuyorlarmış ve hiç durumları yokmuş.Babasının terzi dükkanı varmış ama çok kötü dikiş diktiği için hiç müşteri gelmezmiş.Babası nereye diye sormuş.Bella'nın babası Türkmüş, annesi Almanmış Amy annesinin Sinan da babasının adıymış.Amy markete demiş.Sinan nereye paranmı var varsa benim niye haberim yok diye bağırmış. Bella korkudan ağlamaya başlamış. Bella altı yaşındaymış. Babası kucağına almış ama o sırada Amy kapıyı açmış giderken Bella görmüş ve anne diye bağırmış o sırada sinan Amy'e dönmüş ve gir die çok yüksek bir sesle gir diye bağırmış. Amy kapıyı çok sert bir şekilde kapatmış ve kapının kulpu kopmuş. Sinan Amy'e tokat atmış Bella babasına küsmüş babası ona tam vuracakken annesi elini tutmuş ve şöyle demiş çocuk o ona neden vuracaksın diye bağırırken kapı çalmış. Gelen üst komşuymuş. Neden bağırıyorsunuz biz sizi dinlemek zorundamıyı demiş sizi ev sahibine söyliycem yeter ama demiş. Amy özür dileriz sadık bey üzgünüz demiş tam o sırada ev sahibi mehmet bey gelmiş ve neler oluyor diye sormuş. Sadık bey çok bağrışıyorlar yeter ama demiş. Mehmet bey kirayı ödemediniz sizi evden atmak zorunda kalıcam demiş ve sadık beyle gitmişler. Sinan dışarı çıkmış. Amy'de Bella'ya mektup yazmış ve valizini toplayıp gitmiş. Bella seslere uyanmış ve mektubu görmüş ve o sırada sinan gelmiş. Bella mektubu Sinan'a vermiş Sinan okurken Bella ağlıyormuş mektupta hoşçakal kızım yazıyormuş.