MİNİONS

23 0 0
                                    

Bizden çook uzun zaman önce minyonlar vardı. Bu minyonlar kendilerine en güçlü en kötü patronu arıyorlardı. İstedikleri patronu buluyorlardı ama o patronun başına bela açıyorlardı. Sonunda kendi uygarlıklarını yaptılar. Sonunda içlerinde bir burukluk oluştu. Patron bulamazsalar ölebilirlerdi. Birgün içlerinden adı Keven adında bir minyon onlar için dışarıda pateon arayacaktı. Fakat iki kişoye daha ihtiyacı vardı. İclerinde küçük Bob onunla gitmek istedi fakat Keven onun küçük olduğunu söyledi. İçlerinden Stuard adında biri onunla gitmek istedi. Stuard'ın hiçbir şeyden haberi yoktu. Keven bir kişinin daha gelmesini söyledi Bob hâlâ istekli olduğu için onu yanına aldı zaten başka çareside yoktu. Bob çıkacakları bu yoldan korkuyordu, Keven kabilesini kurtaracağı için gururluydu Stuart daha çok açtı. Uzun bir yolculuğa çıktılar. Bu uzun yolculuğun sonunda bir otel bulup kalmaya karar verdiler. Telvizyon izlerken yelevizyon karıncalanmaya başladı. Stuart antenle biraz uğraştıktan sonra televizyonda bir haber çıktı. Haberde Scarlet adında bir kötüden bahsediliyordu. Bu bir kadındı. Keven Stuard ve Bob sabah yola koyuldular. Yoldayken bir adamın otostop çektiğini gördüler. Keven'de otostop çekmek istedi fakat Stuard ben daha iyi yaparım diye övündü fakat ne kadar otostop çekmeye çalışsada birtürlü çekemedi. Keven otostop çektiğinde bir aile karşılarına çıktı. Orlando'ya gittiklerini öğrenince "Bizde Orlando'ya gidiyoruz hadi atlayın" dediler. Minyonlarda kabul ettiler.

Not: Arkadaşlar ben vazgeçtim iki bölüm yazacağım ama sakın arşivlere eklemeyinn

MİNİONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin