Era o zi obisnuita pentru mine .......totul era asa cu ar trebui sa fie.
Ma gandeam la urmatoarea zi stiind ca este ziua mea :).Mama m-a intrebat unde doream sa merg ............Eu aveam putine lucruri din care puteam sa aleg........de exemplu anul trecut cand am fost intr-un parc.......era soare, frumos......copii se distrau, la fel si eu. Chiar daca nu aveam prea multe de facut totusi adunam foarte multe amintiri frumoase printre care de exemplu, acum un an de zile sora mea a invatat sa mearga si sa vorbeasca ........a fost o zi de neuitat.
Eu ramsesem pe ganduri.......nu stiam unde sa mergem de ziua mea. Au trecut 2 ore ......3 ore.......4ore.....dar nimic ....nu stiam unde as putea sa imi petrec ziua de nastere.
Mama, serara mi-a spus ca are ea o idee..........a asteptat putin, dupa care mi-a spus sa mergem la Freddy's Fasbear Pizza. Stiam acel loc...i-am spus mamei ca acolo vom merge ea fiind fericita ca a reusit sa afle unde as vrea sa ma im petrec ziua de nastere. Toata seara nu puteam dormi deoarece am asteptat cu nerabdare urmatoarea zi. Stiam ca in acel loc pizza nu era foarte buna dar acolo te duci sa il vezi pe Freddy si trupa lui de personaje colorate.
Abia asteptam urmatoarea zi. Pentru a trece mai repede, incercam sa ma culc ceva mai devreme. Noaptea pentru mine trecea destul de greu dar am reusit pana la urma sa adorm cu gandul ca maine va fi o zi speciala.
{}
Odata ce soarele a rasarit eu entuziasmat, m-am trezit inaintea familiei mele care de obicei se trezea pe la ora 6 dimineata, eu eram treaz cu 2 ore mai devreme decat de obicei, nu voiam sa ii trezesc asa ca incepusem sa ma plimb usor prin casa fara sa fac mare zgomot. La un moment dat iesisem afara sa icepusem sa ma plimb prin zona in care locuiam. Dupa un timp ma intorsesem acasa si parintii se trezisera, mirati intrebandu-ma de ce nu sunt in pat si ce caut afara. Atunci eu am inceput sa le povestesc cat de entuziasmat sunt ca voi merge la pizzerie si ca va fi o zi super interesanta. Ei sa bucura pentru mine deoarece eu eram fericit si totul a fost ok.
Stiam ca restaurantul lui Freddy se deschidea dupa-amiaza la 5 dar nu mai puteam astepta e treceau iar eu eram din ce in ce mai fericit stiind ca acolo va fi muzica, mancare, jocuri si mai ales ca il voi vedea pe Freddy, ursul...Bunny, iepurasul...Cyca, puiul...si Foxy, vulpea.
Mama si-a dat seama la un moment dat ca eu nu mai am rabdare asa ca mi-a propus sa iesim sa ne plimbam in parc. Cum mie imi placea mult in parc nu am spus nu...orele treceau iar eu ma gandeam tot la Freddy si dupa cateva ore a venit si momentul sa plecam :)
Eu entuziasmat am fugit in casa inaintea mamei am luat ceva repede pe mine, m-am schimbat si pana a ajuns si mama acasa eu eram deja gata.
O data ajuns acolo am plecat inaintea mamei mele si am intrat repede inauntru unde primul lucru pe care l-am vazut a fost scena si pe Freddy cantand cu trupa lui de personaje colorate. Am ascultat vreo cateva melodii frumoase dupa crare stiam ca Freddy coboara printre copii socializand cu ei , pe mine ma intrebat " Cum e pizza? " sau " Te distrezi? Eu stiu ca da :) "
Animatiile erau destul de bune in timp ce cantau li se misca tot corpul....la un moment dat apare si Foxy de pe barca lui de pirati dandu-ne niste lantisoare, era pot spune.. dragut...Foxy spunea mereu " Eu sunt! Te voi prinde" dupa care ne imprastisa pe toti. Foxy era destul de rapid asa ca dupa cateva minute i-a prins pe mjoritatea dintre copii prezenti acolo.. chiar si pe prietenul meu Jimmy care nu prea se pricepea la acest joc dar putea alerga foarte repede.
La un momentdat se aude galagie mare in sala dupa care mama ma prinde si imi spune ca nu ar fi trebuit sa mergem la acest local de pizza niciodata...Eram nedumerit..am vazut cum si alti copii erau luati de parintii lor si dusi afara....
Il vad pe Foxy cum sta deasupra prietenului meu. Avea ochii rosii si din ei curgea un lichid violet....se uita drept la mine, iar eu direct in ochii lui infricosat dupa care el imi spune la un moment dat " Eu sunt! Te voi prinde!"
Mama m-a dus acasa iar eu am intrebat-o de ce am plecat de acolo, iar ea nu mi-a spus nimic... am plecat in camera mea ramanand pe ganduri.....
Oare ce sa intamplat de ce am plecat din acel loc si ce sa intamplat cu prietenul meu cel mai bun?