Inchiderea Pizzeriei lui Freddy

57 4 0
                                    

Urmatoarea zi m-am trezit speriat...ma gandeam la prietenul meu, asa ca am plecat la acea locatie unde politia era deja acolo.

Am intrebat un agent daca a gasit pe cineva dupa incident si un ofiter mi-a raspuns ca in pizzerie nu exista nicio persoana. Am ramas nedumerit stiind ca prietenul meu a fost prins de acel om in costum....priveam cum parintii lui plangeau si asteptau in fata localului sa iasa fiul lor. Politia dupa o perioda isi da seama ca nici un agent de al lor nu mai iesit din incapere. Atunci a fost un moment de liniste dupa care acel agent a spus ca a vazut o silueta ciudata care semana cu o vulpe careia ii curgea un lichid ciudat din ochi. Pe moment nimeni nu il crezuse dar au inceput sa apara tot felul de zvonuri odata ce lumea incepuse sa vorbeasca despre asta. Cat timp politia facea un act pentru a inchide acel local eu m-am strecurat inuntru. Acolo totul era intact, imi adusesem aminte de locul in care il vazusem pe Foxy cand am iesit din local cu o zi inainte. M-am dus acolo.. in acea zona vazusem o trapa din care se prelingea un lichid de culoare violet, gelatinos. Nu mai obesrvasem acea trapa pana atunci....pe moment m-am speriat dar apoi am stat putin sa ma gandesc..acel loc......acea fata si acei ochi rosii, nu puteam gasi o legatura prea coerenta pentru ce se intamplase deoarece tot ce se intamplase imi facea sufletul sa inghete de spaima. ntr-o fractiune de secunda inima mi se oprise deoarece ma prinsese cineva de umar, eu speriat am reusit pana la urma sa ma intorc incet dandu-mi seama ca e un sergent. El imi spune ca nu am ce cauta in acel loc dupa care m-a scos afara.

Mama ma luat si m-a dus acasa ...mi-a spus ca nu am ce cauta de acum la acel loc. Timpul trecea si localul s-a inchis punandu-se un lacat mare pe usa.

In acea seara cat tata dormea iar mama gatea, am iesit repede din casa si am plecat la restaurant....mai fusesem la Freddys Fasbear Pizza,

stiam locurile prin care Foxy iesea asa ca m-am strecurat printr-o crapatura si am intrat..nu existau becuri functionale deoarece toate erau sparte. Ajung in holul lui Foxy de unde stiam ca isi face mereu aparitia. Ma dusesem in locul in care obisnuiam sa ma ascund cand ne jucam cu Foxy acel joc dragut...ma gandeam ca poate prietenul meu este acolo dar...nu era. M-am gandit sa termin expeditia pe acea seara si am plecat acasa ca mama sa nu isi faca griji.

In timp ce ieseam se auzeau niste soapte care ma strigau pe nume.. m-am speriat si am grabit pasul spre casa.

Dupa ce am mancat m-am dus direct in pat si am ramas pe ganduri.....

-Cine ma strigat?

-Ce erau cu acele soapte?

Zi De Nastere La FreddyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum