YAŞAMIN GERÇEK AMACI NEDİR ?
BEN KİMİM ?
NEREDEN GELİP NEREYE GİDİYORUZ ?
YAŞAM BİR TAKIM BASİT RASTLANTILARIN BİR ARAYA GELMESİNDEN Mİ İBARETTİR ?Yaşam ve yaşamın sonu ile ilgili bilgiler insanlık için bir ‘’sır perdesi ’’ altında kendisini gizlemiş durumdadır.
Hayat gailesi adını verdiğimiz bu yaşam çarkına kendimizi öyle bir kaptırıp gidiyoruz ki: bu hengamede, sözünü ettiğimiz sorular çoğu zaman aklımızın ucundan bile geçmiyor.
Arada sırada bu soruları kendimize sorduğumuzda ise tam bir cevap bulamıyoruz. Bulamayınca da ister istemez sırtımızı bu sorulara dönüp o tatlı uykumuza devam ediyoruz…
Tüm bunların sonucu olarak, bir süre yapay ihtiyaçlarla ve maddenin bizi cezbetme aracı olan arzular içine kendimizi adeta hapsederek yaşamaya gayret ediyoruz.
Nefes alarak ve yemek yiyerek…Bunun adına da yaşam denebiliyorsa eğer…Bu gezegendeki varoluşumuzun nihai hedefi birliktir.
Günlük yaşamda bu rekabet yerine işbirliği anlamına gelir,işte bu yüzden kendini ve başkalarını kabul etmek önemlidir.Bu yüzden k oşulsuz sevgi en önemli hedeftir.Tao ya da Tanrı yüksek sesle düşünmektedir.
Son zamanlarda çok sıkılıyorum’’ var olan her şey olmak ‘’ elbette harika bir şey,ama bence artık yeni bir oyunun zamanı geldi,bugün kendimi son derece yaratıcı hissediyorum ve gerçekten olağandışı bir şeye hazırım.
Kendimle saklambaç oynamam ilginç ve eğlenceli olmaz mı ?
Bir parçamın bir parçam olduğunu unuttuğunu varsayacağım,oyun bu parçanın gerçekten benim bir parçam olduğunu hatırlamasına dek sürecek.
Bu yolculuğu gerçek bir serüvene dönüştürmek için bazı şaşırtıcı labirentler ve sapa yollar yaratacağım. Bu parçamı milyonlarca küçük parçaya ayırıp ,onların birbirleriyle ilişki ve etkileşime girmelerine izin vereceğim. Asla bilmemeleri için de bazı hayali şaşırtmaları ve paradoksları birbirine karıştıracağım.Bunları ayıklamaya çalışmak uzun bir süre onları yani beni meşgul edecektir.
Yoldan çok çıkmaları olasılığına karşı, yol boyunca onlara bazı ipuçları ve küçük işaretler bırakacağım. Doğal olarak bu oyunun, ona, huşu-verici düzenle bir benzerlik verecek bir alt yapısı olacak, onların yani bizim başımızın gerçekten derde girmesi için, parçaların özgür iradeye sahip olmalarını sağlayacağım. Bu oyunun sonundaki zaferi daha da zevkli hale getirecek.
Eh, öyleyse hadi başlayalım.
Tao’ nun yaptığı şey tam budur ve işte buradayız.Kendini_ bilme hedefine ulaşabilmek için, Tao kendisini yedi varoluş aşamasına o huşu verici düzeni sağlayan bir yapıya böldü.
TAO
BUDAİK
MESİHİ
ZİHİNSEL
AKAŞİK
KOZAL
ASTRAL
FİZİKSEL
FİZİKSEL KAT ; Zaman özelliklerinden dolayı en tecrit edilmiş kattır.Fiziksel katta enerji o kadar ağır titreşir ki katı madde olarak görünür.Eşyaya toslamak sizin ve o nesnenin ayrı olduğunu iyi bir biçimde hatırlatır.
Yüksek katlarda ise enerjiler istendiğinde birleşip ayrılabilirler.