Pepee 1 hafta boyunca Rosie'ye ulaşmanın yollarını arar. 1 hafta sonra sonunda eline bir fırsat geçer. Pepee, annesi ile beraber süpermarketten çıkmaktadır. Geri dönüş yolu parktan geçtiği için ve parkta Caillou'nun annesi ve Rosie olduğundan dolayı bir fırsat yakalar. Pepee: - Anne! Ben parkta biraz oynayabilir miyim? Pepee'nin Annesi: - Tabii oğlum! Ama 1 saat sonra geri gel. Pepee: - Tamam anne! Geç kalmam! deyip annesine gülümsedikten sonra koşa koşa parka gider. Rosie, kule yapmaya çalışmaktadır ama yapamamaktadır. Pepee'ye aniden bir fırsat doğar. Pepee kum alanına girer. Pepee: - Kule yapmana yardım etmemi ister misin? Rosie el çırparak: - Evet! Evet! deyince Pepee ona çok güzel bir kule hazırlamıştır. Rosie sevinçle: - Çok teşekkür ederim! Senin adın ne? Pepee: - Benim adım Pepee. Seninki? Rosie: - Rosie. Pepee: - Tanıştığıma memnun oldum Rosie! Rosie: - Bende! dedikten sonra Caillou'nun annesi gelir. Caillou'nun annesi güler yüzle: - Rosie, bakıyorumda kendine arkadaş bulmuşsun. Adı ne? Pepee: - Benim adım Pepee. Memnun oldum. Caillou'nun annesi tekrar güler yüzle: - Ben de memnun oldum Pepee. Rosie, sizi daha fazla eğlenirken izlemek isterdim ama gitme vaktimiz geldi. dediğinde Rosie ağlamak üzeredir. Ama Pepee yine yapacağını yapar: - İsterseniz ben de sizinle gelebilirim. Benim kaldığım otel sanırım sizin eve giden yolun üzerinde. Caillou'nun annesi merakla: - Evet, bizim evin yolunda bir otel vardı. Peki, sen bizim evi nereden biliyorsun? Pepee: - Buraya gelişimizde, yani 1 hafta önce Rosie ve onun abisini bahçede oynarken görmüştüm. Orası sizin eviniz olmalı diye tahmin etmiştim. Caillou'nun annesi: - Evet, orası bizim evimiz. İstediğin zaman bizim evimize ailenizle beraber uğrayabilirsin. Rosie'nin abisi olan Caillou'yu seninle tanıştırabilirim. Emin ol onu çok seveceksin. O da senin gibi iyi biridir. Pepee: - Tamam. dedikten sonra hepsi beraber evlerine giderler. Pepee çapkınlığını yapmıştır. İlk görüşmede her şey toz pembe gitmiştir. Ama 10 gün sonraki Caillou'nun evine ziyaret o kadar toz pembe gitmeyecektir.