"Amber!!" hoort Amber. Ze probeert op te staan en haar ogen open te doen maar het lukt niet. Dan voelt ze ineens een beker water in haar gezicht. Ze schrikt en doet haar ogen open. "Vera waar was dat voor nodig?!" roept ze. "Je was flauwgevallen" zegt Jesse. "Ow" zegt Amber. "Amber waarom zei je gadverdamme?" vraagt Noa. "Weet ik veel" zegt Amber en ze staat op. "Ik heb honger" zegt Vera. "Vera jij hebt altijd honger" zegt Jessica. "Food is life" zegt Amber terwijl ze een rol koekjes pakt die ze samen met Vera opeet. "Krijgen wij ook wat?" vraagt Noa. "Nee" zegt Vera "pak zelf maar koekjes."
- 10 minuten later -
Ze zitten allemaal op hun stoel als Noa weer een berichtje krijgt. Ze leest hem voor. "Hoi, zien jullie wel? Toevallig dat Jesse een snee in z'n hoofd heeft en Amber haar mobiel weg is.. sukkels.. " "Wacht, wat!" schreeuwt Amber terwijl ze haar mobiel zoekt. "Net had ik hem nog" en ze kijkt in haar tas. Dan rent ze naar de wc's en daar ligt haar mobiel op de grond. Ze ontgrendelt haar mobiel en schrikt als ze haar achtergrond ziet. Ze loopt terug naar haar plaats en laat haar achtergrond zien. "Iewl, dat is toch niet normaal?" vraagt Noa als ze de achtergrond van Amber ziet. Amber kijkt bij de notities in haar mobiel. Ze heeft een nieuwe notitie, ze opent en leest hem. Ze schrikt en leest hem voor aan de rest. " Ik zei het toch? Jullie zijn nog niet van me af!.." Amber kijkt achter zich, ze schrikt en laat haar mobiel vallen. Daar staat de man. De man die Noa ook zag. Wat gebeurd hier..