ask da gurur

195 6 2
                                    

Her hatanın başında gurur geldiği gibi ask da yaptığım hataların başında da hep gurur vardı öýleyse ben gerçekten sevmiştim ask kimileri için bi oyuncak kimileri içinse dalga geçmek eğlenmektir ya benim ask bende ise tam tersi gerçekti ben bir kez aşık oldum o da ilk ve söndü benim icin ben daha aşık olamazdım onu o kadar çok sevdim ki. Hayatta ben kendimi üzdüğüm kadar kimseyi uzmediğimden eminim . Ask da ne kadar da gururlu olursam oluyim Ask da gurur aramamaliyim bence çünkü iki seçim var ya ask yada gurur aşkın gurur dan değerli ise onu yap ama hiçbir ask gurur dan daha değerli değildir ve olamaz da. Tabiki gerçekten seviyorsa bir kişi. .Ask insana nefret de ettirir baglanmayida öğretir sizde hiç keşke tanimasaydim ve ,iyiki tanımıştım onu ,dediğiniz kişi aynı kişi oldu mu benim oldu hem de defalarca oldu.onu çok seviyorum yalnız o bunu anlamiyor. Bence aşka gurur yakışmıyor. Sizlere kısaca bir ask dersi vermek istedim . Şimdi sıra bende benim ask hikaye mi dinleyin bir de bana hak verirsiniz umarim. 1. Siniftaydik, onunla cok iyi arkadastik. Sakalasip guluyorduk , cunku cocuktuk. Onu hic ciddiye almiyordum. O da beni. O sadece benim arkadasimdi , birde ikizi vardi, onunla da yeni tanismistik daha.ikizi kizdi beni cok sevmisti .bende onu cok sevmistim. Sonra bizi ilk defa hoca yanyana oturturdu. Biz de tanıştık falan filan sonra ben onu biraz sevmeye başladım .ama çok sevmiştim meğer de bunu o yaşta anlamak ne mümkün ancak işler ciddiye gelince hersey farklilasti. Ilk sınıfta zaten herkesle daha yeni tanismistik. 2.siniftaydik,2 sınıfta iken ben artik onu kesin seviyordum bu kesin ona aşık olmaya başlamıştım bile. Ama hala onun beni sevdiğini ya da sevmediğini bilmiyorum.3 sınıfta ise artik baya buyumustuk herşeyin farkindaydik hala cocuktuk ama anliyorduk onu artik tamamen seviyordum bu bir arkadaslikla başladı ama artik ne olduğunu ikimizde anladık sanırım artik. Birbirimiz seviyorduk artik fakat işin ilginç yani birbirimizi sevdiğimiz bir bakışta anliyorduk o yaşta .4. Sınıfta iken , artik baya baya seviyorduk hatta benim yanımda oturmak istedi ve oturdu . Çok mutluydum ve bana seni seviyorum bile dedi bende ona dedim. Ve bana benden başka hiçbir erkekle konuşma bile dedi tabi sınıfta onu sevenlerin olduğunu da anlıyordum. Bu okulumuzda son sınıfta ortaokulda beraber okuduk. 5 sınıfta beni seviyordu ama imam hatip olduğumuz için kiz erek ayrıydı. Bizde başka şeylerde karisik olduğunda hep karşılaşıyoruz denk mi geliyor tesafmü yoksa ask mi?bizi birileri ayırdı ve bunun içinde onun ikizide vardı. Ben çok ağladım sevgimden ama o bilmiyorum yani beni ağlarken bile gördü anlamıyorum nasıl oldu. Bu belkide bir oyundu bana yapılan ben de öyle düşünüyorum .6. Sınıfta , aradan uzun bir yaz tatilinden sonra ona ağlamayı bile unutmuştum daha doğrusu aglayamiyordum bile çünkü yüreğim açıyordu.. katilasmisti artik acımasızca sadece öyle bana bakıyordu ben se onun yüzünü dahi görmek istemiyordum .7. Siniftaydik evet şimdi geldik zurnanın zard dediği yere saunaya hayatımın tam da yaşadığım noktadayız su an 7 yi okuyoruz bu donemde de onu affetmiyccem ben. Aşkımı yüreğime görmüştüm artik. 1. Dönem yaz talinden sonra onu epey ozlemiştim . O cok degismisti sanki yerine başkası geçmiş diyecek kadar degismisti o .2. Dönemde yani şimdi, ise hala aynıydı ben ask açılış çekerken onun beni sevip ya da sevmediğini bile bilmiyordum. Hayat o kadar zordu ki ben ve kalbim için. Bu dönemde uzak bir yere okul gezisi vardı ben otobüse binerken, oda arkadaydi, ben sanki halisilasyon görmüş gibi olmuştum, ama sonradan bakınca oydu. Mutlu oldum bu yolculukta beraber olacağımız için yüreğimi bir huzur kaplamıştı ne kadarda yüzünü görmek istemesede insan görünce huzurlu olup mutlu oluyordu , buna kimse engel olamazdı .bu olay daha 2 hafta öncesinde yasanmisti bu gezi olayi.ve bu hatayida sizce niye yaptim gurur yuzunde bakin simdi bana hak verirsiniz umarim. Benim hikayem boyle devam ediyor..... Ama sonunda hiçbirşey olmuyor.
" 1 bolum." Garip ask

Şimdi sizlere bir ask hikayesini uzun uzun anlatayım. Her sabah olduğu gibi bu sabah ta okula gitmek için erken kalktı feride. Bugün fen yazili si vardı ama yeteri kadar çalışmamızı. Ortaokulda okuyordu feride hiç kardeşi ve büyüğü yoktu. Annesi onu kaldırdı kahvaltısını yaptı hemen okula gitti. Anne ve babasıyla konuşmuyordu o. Kalbini çok kurmuşlardı. Ona bağırıp cagirmislardi. Annesi ve babasi da bu durumdan memnun değillerdi tabiki. Feride okuldayken içinde tuhaf bir hız vardı. 4. Saate kadar sınavı bitmişti. 5.saat ingilizce dersindelerdi. Bu ders de sınıfta çok acayip bir sarsıntı başlamıştı hemde hiç durmadan ve saniyeler sonra bu büýük bir depreme dönüşmüştü herkes sıraların altına girmişti ve okul çığlık çığlığa bağırıyorlardı. Sarsıntı yarım saat surdu15.4 luk bir sarsintiydi bu.okul bitmeden herkes evlere dagildi. Sarsinti durdugu gibi herkes evlerine dagildi. Feride eve gittiginde ev darmadadagindi.. Feride okuldaki depremden çok zor kurtulmuştu arkadaşlarından ölen bile vardı. Feride çok üzgündü ev yıkılmış kimseler yoktu içerde ne annesi ne babasi . Annesi ve babasi olmuştu bunu komsulardan duyan feride yıkılmıştı. Anne ve babasını gördükten sonra eş dost feride yakın çevrede başka okula yazdirmislardi. Ferdinin içi de en çok kış gittikleri için yanıyordu. Yeni okuluna başladı kapıyı tikladi sınıfa girdiği gibi çok degismisti . En öndeki yakışıklı gözünü ondan alamıyordu. Feride sapsarı saçları masmavi gözleriyle guzel ve çekiciydi. Feride ve o birden birbirlerine aşık olmuşlardı. Cogun adı Burak di. Yani boştu , yanıma otururmusun dedi feride ise kabul etti. Ferispde onu baya sevmeye başlamıştı . Burak da onu.
Yakın zamanda burak ona cikma teklif etti feride babasi nin ona 20 yaşına gelmeden evlenme kızım biz olmasak bile demişti. Bunu düşünüp hayır dedi. Çok üzgündü . Eve dönerken keyifsizdi ve durgundu sağa sola bakmadan karşıya geceyim derken hizli dan gelen araba ferideye çarptı öylece baygın yerde yatıyordu o artik babaannesinde büyüğuyorduve dersinde. Onlarda depremde zor kurtulmuş ama gece konuları dayanikliymiş.ferideye hastaneye yatirmislar feride 15 yasindaymis telefonundan babaannsine ve dedesine ulasmislar. Onlarda haberi alir almaz hastaneye varmislar ameliyat 1 saat surmus ve ciddi tehlikeyi atlatmis 2 satten beri aglayan babaannesi biraz olsun sakinlesmisti dedesi onu teselli ediyordu. Cunku 5 yildir ferideye onlar bakiyorlardi. Feride sakinlesip gozunu acti.babaannesi onun arkadaslarina haber vermisti feridenin telefonundan selay , merve ve élçin birde burak cok tedirgindi. Ama en tedirgini burakti. Feride gozlerini acar acmaz burak i gorunce sasirdi. Burak kollarını sıvamış sıcaktan feridenin ellerini tutuyordu. Ve ne görsün feride;

BURAK BU AMA BU OLAMAZ DIYE , soylerken bu olay nerdeyse nefesini kesiyor gibiydi burak onun son nefesinde böyle birşeyi aciklamasizca soylemsinde ve ölmasından korkuyordu...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sen ama sen !!!

_ burak, ne ben , hatirliyormusun onceden de kolundaki bu doğum lekesi vardi anne ni kaybettiğin gün sana okulda bi çocuğa tasarım merakım başlamadan evvel yaptığım ilk resmimi vermiştim bir portre kiz resmi ve bir şans bilekligi o bilekligi bana hep uğur getirirdi sana da uğur getirecegini düşündüm için sana verdim o bilekligi. O resimde ise annemle benim resmin vardı. O ilk karakalem cizimim idi. Seni orada öyle üzgün gorunce vermek istedim moral olsun diye yani . Beni hatirliyormusun burak ben senin çocukluk arkadaşinim hatirlasinmi beni.

_ evet feride seni hatırlıyorum. Sen oo feridesin zaten ben anlamıştım o olduğunu . Artik iyilesmistim , yine okula gidiyordum. Burayla çekiyorduk artik . Istanbul da 1999 yilindaydik annem ve babamı kaybedeli 5 sene olmuştu. Okuldaydik birden siddetli bir sarsinti basladi matematik dersinde siralarin altina girdik burakla.. resmen yer yarilmisti. Zor kurtuldum bayağı büyüktü deprem Buragi arıyordum deli gibi bulamıyordum 2 gün sonra yeraltında çıkarıldı ölmüştü. Ben çok kötüydük okul yıkılmıştı. Bizim evimiz saglamadi babaannem ve dedem de çok korkmuslardi. Artik kimseyi sevemezdim yalnizdim.
.
Ben de artik liseyi oyle boyle okuyup üniversite sınavlarına hazirlandim üniversite bitti ve benim tasarimlarimi gören bir şirket firması beni ise aldı asistan olarak çalışmaya başladım sonra ilerledim baya ve tasarımcı oldum orada 1 sene çalıştıktan sonra ise kendime victoryes adında bir şirket açtım artik o kadar zengindir ki bir willam oldu babannen ve dedem üniversite bitince vefat etmişlerdi çok hakları vardı üzerimde allah onları nurlar icinde y atirsin. Sirketin bir calisani vardi yan odada galiba ona asik olmustum . Benim elimden hersey geliyordu. Elbise portre topuklu ayakkabi yani hersey bana sunmuslardi ben elbise tasarimcisiydim size ayakkabi tasarımcısı gonderebiliriz demişlerdi ben istememiştim madem yeteneğim ben yaparım demiştim ve elbiselerin ayakkabıların mankenlere denetiyorum harikaydı çizdikleri gercek oluyordu çok mutluydum ve böyle bir tasarımcı olacağım aklımın ucundan bile geçmezdi eskiden.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ask  Ve GururHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin