Sabah olur Gülay kalkar kahvaltı hazırlar. Miray kalkar kahvaltı yaparlar evden çıkarlar. Can kalkar kahvaltı hazırlar, kahvaltı yapar ve Gülaya hediye almak için evden çıkar. Fatih kalkar kahvaltı yapmaz. Miraya sevdiğini nasıl anlatacağını düşünür. Sonra kalkar şirkete gider. Can Gülaya hediye alır ve Gülayın yanına gider.
Can: Pardon ben doktor Gülayın odasını sorucaktım da.
Resepsiyon: Soldan üçüncü oda.
Can: Teşekkürler.
Can Gülayın odasına gider Gülay yoktur oturur ve bekler. Gülay gelir ve can aldığı çiçek demetini uzatır. Gülay şok olur. Biraz baktıktan sonra çiçeği alır.
Gülay: Teşekür ederim.
Can: Senin gibi olmasada güzeller.
Gülay: Been bunları suya koyiyim.
Gülay çiçekleri suya koyar. Ve muhabet etmeye başlarlar.
Fatih dayanamaz bir demet çiçek alır ve Mirayın çalıştığı hastaneye gelir.
Fatih: Bakarmısınız ben doktor Miray odasının nerde olduğunu öğrene bilirmiyim.
Resepsiyon: İkindci katta sağdan ilk oda.
Fatih: Çok teşekürler.
Fatif Mirayın odasını çalar ve içeriye girer. Çiçeği Miraya uzatır Miray alır ve suya koyar.
Miray: Teşekür ederim.
Fatih: Şeyyy ben bişey dicektimde.
Miray: Buyrun ne dicektiniz.
Fatih: Seni sevdiğimi. Ohh be rahatladım.
Miray donar kalır.
Fatih: Aniden söylemem lazımdıda inanın siz ilk gördüğüm günden beri aklımdan çıkaramıyorum dayanamadım söylemeye geldim.
Miray hala şoku atlatamaz. Oda dayanamaz ve .
Miray: Bende sizi ilk günden beri düşünüyorum.
Fatih: İzin alabilirmisin biraz gezelim.
Miray: Olur. Ama önce Gülayın yanına gitmem lazım.
Gülayın yanına gider.
Miray: Oda beni seviyomuş.
Gülay: Kim.
Miray: Fatih.
Gülay: Can az önce burdaydı bana çiçek getirdi.
Miray: Hımm. Fatihte bana getirdide biz biraz dışarıya çıkıcazda beni idareet olur mu?
Gülay: Sen merak etme git gez.
Miray: Çok saol canım arkadaşım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Görüşte AŞK
RandomSiz ilk görüşte aşk inanırmısınız? Gülay Can'a aşık olur,Can ise Gülay'a aşık olur. İnanılmaz ve müthiş aşıklarımız var Fatih ve Miray herşey Mirayların tasındığı gün oldu.Fatihler Miraylara hoşgeldine giderler ve birbirine aşık olurlar. Bu yüzden...