1. Bölüm

406 7 1
                                    

Kapının tıklatılmasıyla gözlerimi açtım. İlk nerede olduğumu tahmin edemesemde son anda fark ettim. Nasıl bir pisliğin içindeydim ben.Ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım.. kendimi yorgun ve tükenmiş hissediyorum. 17 yaşında bir gençkız değilde 70 yaşında hayatını yaşayamamış hayattan tat almamış biri gibi hissediyorum.Odanın içine bir göz attım.Bulut mavisi duvarlar pembe tonlarında eşyalar tam benim istediğim gibi.Kapının tekrardan tıklatılmasını istemediğim için yataktan ayaklarımı sarkıttım.Yatağı kapattıktan sonra gardırobumun önünde ne giyeceğimi düşünmeye başladım.Son anada gördüğüm bej rengi kısa pantolonumu ve üzerine uygun spor bol bi tişört.. altınada siyah vanslar tamamdır.

Odanın kapısını açıp yavaş yavaş merdivenlere doğru yürüdüm.Bundan sonra ne olucağını düşünüyodum.Ya bu hayattan tat almaya bakıcaktım yada bu hayatı kendime zindan edicektim.İlk yol daha iyi gibi duruyo.

-Asya hanım kahvaltıya gelmiycekmisiniz efendim ?

Ahh tabi merdivenlerin başında beklediğimi unutmuşum.

-Geliyorum.

Kadına gülümsedikten sonra aşağıya inmeye başladım. Benim kim olduğuma gelirsek Asya Veziroğlu. 17 yaşındayım. Acıkçası öyle manken gibi değilim. Boyum 170 civarı. Gözlerim de renkli değil aksine siyah. Tek sevdiğim yerimde saçlarım.Açık kahve tonlarında uzun belimin altı kalçamın üstünde. Liseyi bıraktım çünkü evlendim. Evet evet doğru duydunuz EVLENDİRİLDİM ! Hepinizin ne nasıl gibi itirazlarınızı duyuyorum. Şöyleki evlendiğim adam ki artık KOCAM! Kayra ŞAHMAT. Soyadında da görüldüğü üzere adam hayatımı ŞAH-MAT yaptı. Nasıl olduğuna gelirsek. Kayranın ailesi onu adam edicek bi kız arıyolarmış. benim sevgili babamında bunlara borcu varmış öyle az bi borç değil ama 1 milyon civarında bişey. Tabi bunlar benim varolduğumu öğrenince herşey altüst oldu ve ben kendimi burda elimde bu yüzükle buldum.

Aşağıya inince masada kimseyi göremedim. Hizmetçi yanıma gelip

-Buyrun Asya hanım kahvaltı hazır siz oturum ben çayınızı koyuyim

-Asya bana Asya dersen sevinirim.

Kadın çekinmiş olmalıki gözleri kocaman açıldı.

-Olurmu öyle şey Asya hanım.

-Olur olur.Hem ben daha 17 yaşındayım siz ise 50 yaşlarında varsınız eminim uzun süredir bu evdesinizdir ?

-Evet Asya ha- Asya uzun süredir bu aileyi tanıyorum ama burada değil Ekrem beylerin evindeydim Kayra evlenince benden ayrılamadı bende buraya geldim deli oğlan işte :)

-Anladım :) Peki Kayra nerde neden sofrada değil ?

-Şey kızım gece geç geldi galiba ondan uyanamamıştır.Dur ben tekrar gidip uyandırıyim.

-Peki.

Kadın ilerlerken bende kahvaltıma başladım ama bişey yiyemiyodum çünkü ben sabahlari kahvaltı yapmam. Genelde mısır gevreği falan yerim.

Kayrayla kadın yanıma doğru geliyorlardı. Kayra kadına şebeklikler yapıyodu.

- Ya Nurşiş lütfenn

Demek adı Nurşiş.

-Yapma deli oğlan geç otur , masaya hadi Asya seni bekliyo.

Adımı duyunca otarafa döndüm.Kayrayla gözgöze geldik.Gözleri çok güzeldi mavi-yeşil karışımı bi renk.Uzun boyluydu.Siyah gür saçları yeni uyandığı için dağılmış. üzerinde bol bi tişört altında ise bol eşorfman vardı. Bu haliyle bile yakışıklıydı fazlasıyla. Masaya oturduktan sonra bi süre konuşmadık. Nurşis tekrar çaylarımızı dolduruyodu.

- Şey sizde bizimle kahvaltı yaparmısınız?

İkiside bianda bana döndü.

-Bana Nurşis de Asya :)

-Peki Nurşiş bizimle kahvaltı yaparmısın lütfenn :)

-Tamam madem oturiyim .

Kahvaltıda daha fazla konuşmadık.Nurşişle beraber kahvaltıyı topladık.Kayra salondaydı işim bitince bende salona gittim.Üçlü koltuğa uzanmıştı.Bende ikiliye gidip oturdum.Bana bakmadı bile hıh sanki ben sana çok meraklıyım salak. Aramızdaki sessizliği telefonumun sesi bozdu. Arayana baktığımda nefes alamadığimı hissettim.Eski sevgilim arıyodu.Kocamın yanında eski sevgilim arıyo.Telefon çok çalmış olucakki

-Açmıycakmısın telefonunu ?

-Şey hayır. Tanımadığım bi numara.

Telefonu sessize alıp yanıma koydum.Ama bizimki ısrarla aramaya devam ediyo.Kayra bi anda sinirle telefonu elimden çekti.

-Napıyosun sen ya

-Madem tanımıyosun ben açarım.

Ekrana bakınca dahada sinirlendi çünkü ekranda Kaanla benim sarılmış fotografımız vardi. SIÇTIM

-Demek tanımadığın numara.Bakalım beni tanıyomuymuş.

-Alo

-Şuanda müsait değil.

-Ben kimmiyim ? KOCASIYIM

Kayra telefonu sinirle kapattı.Bana dönüp

-Sana sevgilim diyen o adam kimdi ?

-Eski sevgilim

-Eski sevgilin seni neden arıyo ?

-Bilmiyorum

-Ne demek bilmiyorum ne demek bilmiyorum ya bu adam senin evlendigini bilmiyomu ?

-

-Evlendigini kimseye soylemedin dimi ?

-

-Bana cevap ver !!

-Bana bağırma buna hakkın yok !

-Evet var ben senin kocanım ve evlendiğimizi herkes bilicek anliyomusun

-Anlamıyorum, hem ben tek tek arkadaslarimi arayip söylemiyceğime gore nasil biliceklermiş bakıyim hı ?

-Şöyle olucak.

Beni kendine çekip sarıldı.Kalbimin nasıl attığını size anlatamam.Cebinden telefonunu çıkarıp kamerasını açtı

-Ekrana bak ve gülümse karıcım

Fotoğrafı çektikten sonra bişeyler yaptı bana dönüp

-Twitter ve facebook adresini söyle dedi

Tabi bende mal gibi söyledim ne yapıcağını nerden bilebilirim ki.

-Artık herkes evli olduğumuzu biliyor karıcım :)

Evett birinci bölümüm sonuna geldikkk :) Yorumlarınızı ve beğenilerinizi eksik etmezseniz sevinirim :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MUTLULUĞU BULDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin