Kapitola 1

88 9 7
                                    

Šibimi p.o.v.:

Tak že je tu nový školský rok a s ním aj nový učiteľ.. Počul som raz o tom učiteľovi Kôrkovi-senpaiovi že je Úchyl!!! Len sa modlím aby som ho nemal za učku... Aby bolo jasno tak vyzerá (m)ako baba s modrými vlasmi ktorá sa tak samozrejme narodila ale som chlapec... Hoci niekedy aj sám váham... Som strašne chrdý ako vyťla (to je mutant vyžli a nagisaho - jeho hlava+jej telo) a tak si gaťe musím opaskovať.. No ale vráťme sa ku škole...

Pred vyučovaním:

Tak som tak napätý až sa idem dosrať... Ale pre prípad mi otec dal plienku. (Otecko roka XD) Vošiel som do triedy a skoro som to do tej plienky rovno to (hovno)  pustil... Sadol dom si do druhého radu od okien do druhej lavice (2.rad a 2.lavica LOL) a nejaká cryplica so zelenými vlasmi ma začala otravovať.. Vraj sa volá Keáda Roláda (Kaede Kayano). Nanešťastie si sadla rovno vedľa mňa .. Nechtiac som si cvrkol a bál som sa že to ucíti.

1.Hodina:

Nachystal som si veci na hodinu a čakal na učiteľa. O chvíľu na to sa otvorili dvere a vstúpili dnu muži v čiernom (prisahám že som nehúlil). Vysvetlili nám že svojho učiteľa musíme zassasinatiovať (hej vymyslené slovo ale snáď rozumiete).Nepochopil som to a aj keď som nechcel tak som sa ROZREVAL! Tu ku mne pribehne (vážne bežala ďaleko zo susednej lavice) Roláda a spýta sa ma: ,, Mám ti vymeniť plienku?''... 


Kôrka-senpai p.o.v.:

Ešte som len vošiel a už som cítil močku... Bol to skvelý pocit a chcelo sa mi z toho smiať... Keby som tak aj vedel kto sa pošťal. Pretože pošťaté deti sú najchutnejšie... Preto obľubujem biológiu a OBED! Počul som o tom že je tu aj jedna blondzka ktorá sa volá Irónia (Irina Jelavic) inak aj Pitch-senpai (Bitch-sensei) možno sa mi podarí ju zjesť .. Blondzky ja najradšej! Ako som prechádzal cez triedu tak som zbadal že jedno posraté decko chýba.. A tak som sa na ňho spýtal. Odpovedala mi jedna RealGrumpycat Srinka Skrinka (Rinka Hayami a je grumpy lebo sa skoro stále mračí):,,Pán Brambora, student AKAvaňa je chorý (na hlavu) a príde až pozajtra. Viem to zo školskej stránky.''Pomyslel som si ,,o jedného parchanta menej.'' Tak som začal hodinu vysvetlovaním nejakej tráviacej sústavy slimákov...(FUJ! hnus!) Tak to prešli obidve hodiny ... Tí malí smradi sa o nič ani nepokúsili! JUHÚ!!!

Tak toto bol začiatok našej paródie.. Časti budú pridávané vo dvojiciach pohľadov tak to: Koro+Nagisa a Karma+Manami.  Ale bez ohlasu nebudeme pokračovať. Tak že každý koment a vote pomôže. Nájdete nás aj na našich vlastných profiloch. Zatiaľ bye bye... XD

VikiMarkoviov

MusicKitten33

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Jun 12, 2016 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Prassassination MushroomNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ