Sen

34 2 0
                                    

Sen olmadığın bir an bile düşünmek istemiyorum şu dünya üzerinde zamanında geldin bana korkularımı yenmeme yardımcı oluyosun olucaksında , insanlar düşünmeyi bilseler keşke ama nerde zor yani , değer verin ve değer görmeyi öğrenin sadece ve olucakları izleyin . İzlediğiniz film gibi gelebilir size ama değil işte gerçek, fazla değil ya kendinizi onun yerine koyun o sadece rüzgarına alıp sizi ne kasırgalar ne tayfunlar ne hortumlar çıkartır ama sadece sen varken, olmadığını hayal edemiyorum. O sahiplenme duygusunu yaşamak herkeze nasip olan nasip olanda dünya üzerinde ki nadir insanı bulmuş demektir , iyiye işaret. Sen o kadar güzelsin ki ben bile dokunmaya kıyamıyorum sizde sen dediğiniz insanlara aynısını uygulayın ki sevgi görün sevgi ve savaş üzerine kurulmuş bir dünyada savaşa tercih ederim sevmeyi. Sitem edebilmeyi öğrenmeniz gerek sen dediğimizinde sitemlerimize katlanabiliyorsa olmuş demektir. Özleyebildiğimizin olması gerek dünya üzerinde az ama öz olcaklarlar sizden parça olcaklar , hissetmeyi bilmek gerek hissedebiliyorsak onun için hissetmeyi öğrenin öyle bir an gelicek ki ben ne yaptım diye vicdan azabı bile çekiceksiniz ama iş işten geçmeden frenleyin kendiniz ve kalbinizi. Ne zaman isterseniz o orda ama gitmeden yetişin. Şans her zaman sizden yana olmaz.
Yeni sabahlara uyandıkça onun hayaliyle uyanmak anlatılamayacak kadar güzel bir duygu. Yaşanmamışlık vardı hayatımda sanki eksikmişim yeni yeni anlıyorum bunu anladıkça içimdeki sevgi daha çok artarak büyümekte. Onur her insana yakışmayan bir terimdir, herkez onurlu olamaz. Hata yapabilirsiniz karşılıklı olarak ama kavga etmek yerine çözmeyi öğretti bu hayat bana. Sevmek seni seviyorum demekle bitmez, sevmek öyle bir kavram ki kullanabilene cennet kullanamayana cehennem olur bu dünya üzerinde. Sen bana çok şey öğrettin güzel kadın yazdıkça yazasım geliyor.

Mutluluk Kendi EllerinizdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin