Bugün ben mi sanslıydım yoksa hayat bana mı güldü bilmiyordum. Tesaduflere inanmam ama bu gerçekten de tesadüf olmuşdu eve Uça Uça gitmiştim eve girmeden önce ev sahibine gittim ve bir işe girdiğimi ilk maaşımı ne zaman alırsam o zaman kiramı getireceğimi söyledim ve eve indim.
Saat öğleyi geçmişti azcık uzandım ve orda yarın yani çalışacağım günü hayal ettim. Garip di belki ama herkes çalışmaktan sıkılır bn ise çalışmak istiyordum. Hayatım boyunca hep sıkıntılı gün geçirdim. Küçüktüm ben yetimhaneye gittiğimde hatırlamıyorum o günleri babam saygın bir iş adamıymış annem ise ev hanımı. Babam bir gün ortağı ile çok büyük bir kavga etmiş ve ortaklikdan çekilmiş bütün hisselerini geri çekmiş ve bir müddet yetecek kadar da parasini çekmiş bankadan annem o sıra da bana hamileymis dağmama 1 hafta falan kalmış sonra yani ben doğduktan 5 ay sonra falan birgu babam o siralar yeni is kurmus ve is gezmesine gitmis ve tam havaalanindan dosyasini evde unuttugu icin geri donmus eve bir girmis ki ben oturma odasinda agliyorum ve saga sola bakinmia ve annemi aramis ve babam annemi yatak odasında babamın eski ortağı ile sevişirken yakalamış... babam direk beni alıp gitmiş evden ertesi gün eve benim ve kendisinin eşyalarını almaya geldiğinde annemi evde boynundan asılı bir şekilde bulmuş ve yerde bir kağıt "Özür dilerim. Beni affet ve Kızımıza çok iyi bak" yaziyormus. Babam yıkılmış tabiki ne kadar anneme kızsada onu bu şekilde görmeyi planlamiyormus. Babam beni arkadaşından almaya gelirken ki ben bunu pek kaza dan görmüyorum arabanın freni boşalmıs ve babam feci bir şekilde tırın altında kalmış ve araba ordayken patlamis ve benim nüfus cüzdanım falan hepsi o şekilde yanmış sonra babamın arkadaşı beni yetimhaneye bırakmış ne bir isim söylemiş ne de başka birşey onlarda adımı Prenses koymuşlar 18 yaşıma kadar aynı yurtta kaldım bu bilgileri nerden öğrendin derseniz eğer yıl geçtikçe aileme araştırmaya çalıştığım için öğrendim hala daha araştırıyorum ama daha kanıt bir belge bulamadım ama bunu yapanı bulacağım en yakın sürede......
Evet benim Hikayem bu kadar kimilerin anlatcam çok şeyi vardır ama bnm ise ailem bu anım var ne kadar kötü olsa da bir işte bu resim ben, babam ve annem 😕😕😕😕