Kadınla konuşmaya başladım ve bir oda alabildim.Personel yardımı ile odama çıktım.
Teker teker odaları gezdim kocaman bir yatak ve tam karşısında lüks bir banyo.Bu çok hoşuma gitmişti.Odaları dolaştıktan sonra Lucky'i banyoya soktum istemesede tertemiz bir kız olmuştu.Daha sonra kendim duş almaya karar verdim.Banyodan çıkınca çok fazla kıyafetim olmadığını fark ettim.Kesinlikle alışverişe çıkmalıydım.Giyindikten sonra Lucky ile birlikte dışarı çıktık.Şimdi sıra alışverişteydi.Hemen ilk genen minibüse bindik.
15 DK SONRA
Camdan bakıyordum,kocaman büyük bir alışveriş merkezini gördüm.Hemen durakta indik.Yavaş adımlarla girişe doğru yürüdük.İçeri girdiğimizde buranın çok kalabalık olduğunu gördüm.Ardından ilk dükyana girdik.Burası çok güzel elbiselerle doluydu.Rengarenk,süslü ve daha birçok elbise vardı burada.
Raflardan birine bakmaya karar verdim.Kradi kartımın limiti fazla olduğu için hepsine yetecek kadar param vardı.Elime 2 çeşit kıyafet aldıktan sonra deneme kabinlerinden birine girdim.Bu kıyafetler çok hoşuma gitmişti.Kasaya doğru ilerledim.kıyafetlerin fiyatı fazla tutmamıştı,hemen çıkıp başka bir mağazaya girdim.Burada bir süri tayt,pantalon,t-short vardı teker teker hepsini denedim.
Kıyafetleri aldıktan sonra alışveriş merkezinden eve doğru minübüs ile gidiyordum.Otele geldiğimde giriş bölümünde otelde kalmak için para ödeyen bir adama rastladım mavi gözleri ve tarzıyla beni çok etkiledi.Hemen odama doğru koşmaya başladım ve kapı aralığından dışarı doğru bakmaya başladım.
Merdivenlerden yukarı doğru çıkmaya başladı onu izliyordum ki biranda beni gördüğünü farkettim.......
KISA OLDU AMA BU KADAR YAZABİLDİM BEĞENİRSEN SEVİNİRİM :)