özel güçler mi? meh

59 4 7
                                    

Ezgi

Yaz tatili niye biter ki madem herkez bu kadar seviyor ve bitmesi için bir neden yok niye insanlara işkence ediyolar. daha dün kemanımla bütün gün baş başaydım ama yok olur mu zaten hayatta her yerde neon un atom ve kütle numarasına göre nötr atomunu soruyolar. daha sınıfa gireli 5 dk olmuştu ki içeri pijamalı bir çocuk girdi. evet pijamalı. Çocuk kıpkırmızı olmuştu.dayanamayıp gözümü kapattım bir çocuğun okulun ilk gününde bu şekilde rezil olmasına dayanamazdım. Gözümü tekrar açtığımda çocuk orda yoktu. ne olmuştu ya çocuk cağıza herhalde hayal gördüm diye düşündüm ama sonra aklıma bir oladılık geldi yoksa o da mı benim gibiydi?

Efeberk

6 yıldır sakladığım sırrım daha okul başlayalı 2 dk olmadan açığa çıkmıştı murat ne akla hizmet pijama ile geldiğimi söylememişti acaba bazen bu çocuğun ne yapmak istediğini anlamıyorum. Genelde istemeden görünmez olmam ama eğer çok utanırsam veya heyecanlanırsam olabiliyor böyle şeyler hemen birşey düşünmeliydim yoksa bütün sınıf beni bir ucube zannedicek gerçi öyleyim ama bu ap ayrı bir konu acaba hiç bir şey olmamış gibi sınıfa geri dönsem yuttura bilirmiydim başka çarem yoktu sınıfa girdiğimde birkaç şüpheli çocuk beni inceliyordu ama onun dışında herşey normaldi. Ders fazlasıyla sıkıcıydı -normal ders yani ne bekliyosunuz- zil çaldığında muratın yanına gittim ve omzuna bir yumruk attım - çok sert değil :) - "niye pijama ile geldiğimi söylemedin ?" Diye sordum. "Yeni bir moda zannettim modayı pek takip etmemde"diye cevap verdi .Bu çocuk 7. Sınıfa kadar nasıl geldi acaba diye düşündüm yanlış anlamayın Muratın notları falan çok iyidir genelde okur sıralamasına girer ama bazı konularda da garip davrana biliyor Murat a tribin dibini attıktan sonra koridora çıktım çıkar çıkmaz bir kız bana doğru yürümeye başladı "konuyu fazla uzatmıycam orda ne yaptığını gördüm" dedi. Ne bu kozda nerden çıktı böyle herkezi kandırdım zannetmiştim "neyden bahsettiğini bilmiyorum" dedim "klasik cevap bence gayet iyi biliyosun orda herkezin önünde görünmez oldun" dedi artık saklayabileceğimden emin değildim ama "senin sorunların var " deyip kaça bildim. Ama küçücük minnacık bir detayı atlamışım kızla aynı sınıftaydık ve daha okulun bitmesine 8 ders vardı. Sonraki teneffüs kız yine yanıma geldi " bir önceki olay için üzgünüm üstüne fazla gelmemeliydim" dedi .bende sırf kibarlıktan "önemli değil " dedim ama hala korkuyordum. Kız konuşmaya devam etti " bu akşam evime gelebilir misin ?" Deyip bana bir kağıt uzattı üstünde bir adres yazılıydı - biliyorum yabancılardan gelen davetleri kabul etmemeliyim ama eğer kızın evine gitmezsem gerçeği anlaya bilir diye düşündüm hem en fazla ne olabilirdi ki bu arada yanıldığımı daha sonra anlayacağım- kağıdı aldım kız gülümseyip uzaklaştı ve " bu arada adım ezgi "dedi "bende efeberk" dedim ama kızın duyduğundan yada umutsadığından pek emin değildim. Okul bitiminde Murattan ayrılıp - barıştık- ezginin evine gittim kapıyı ezginin annesi açtı ve "ezgi odasında" dedi yukarı çıktığımda ezgi keman çalıyordu ama başka bir odadan daha keman sesi geliyordu bu kardeşi zeynep olmalıydı - o da bizim sınıfta- (not: bu resimde gördüğünüz zeynep değil) ezginin odasına girdim ezgi beni koltuğuna oturtu ve bekle dedi - bu biraz tuhaftı- ezgi bir anda çok güzel bir şarkı çalmaya başladı şarkı devam ettikçe sanki büyülendim ve aklımdan ne geçiyorsa söylemeye başladım "adım efeberk görünmez olabiliyorum süt içmeden uyumam 2 hafta önce parktaki salıncakları kıran bendim bugün sınıfta ben pırt yapt-" "TAMAM BU KADARI YETERLİ" diye bağırıp şarkıyı kesti ezgi "artık senin hakkında yeterince şey biliyorum ama korkma sırrın güvende bende senin gibiyim aslında tam olarak değil sen görünmez olabiliyorsun bense insanlara müziğimle istediğimi yaptırabiliyorum" dedi " bence birlikte çalışmalıyız".....

Sonlara doğru cümlelerde bozukluklar olbailir kendimi kaptırıp yazmışım hiç dikkat etmeden bu arada efeberk hakkında yazdıklarım doğru değil :)

☆7+1/2  HEROES☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin