WIE ZIJN WIJ?
Project Dutch Fantasy probeert de Nederlandstalige Fantasy op Wattpad meer aanzien en waardering te verschaffen. Het genre bungelt al jaren ergens onderaan de lijst en wij vonden het tijd om onze ridders, jonkvrouwen, elven en andere magische wezens te promoten om te laten zien dat dit genre evengoed lezers en stemmen verdient.
WAT DOEN WIJ?
Aan de hand van kleine projecten zullen wij proberen Fantasy in de kijker te zetten. Een deel van de plannen moet nog uitgewerkt worden, maar we hebben al tientallen ideeën om ons plan te doen slagen. Dit zal gaan over stukken lezen, aan leeslijsten toevoegen tot interviews met Fantasy schrijvers. Alles om deze mensen een stimulans te bieden en een groter publiek hier op Wattpad te bereiken.
HOE KAN IK HELPEN?
Ben je zelf een Fantasy schrijver? Dan kan je ons altijd een berichtje sturen met de titel van je boek en korte inhoud. Wij zullen dan moeite doen om de proloog, het eerste hoofdstuk en eventueel meer te lezen. Als het verhaal goed geschreven is, zullen wij je vragen om een stukje (bijvoorbeeld de proloog of het eerste hoofdstuk) door te sturen naar een email of naar onze Wattpad mailbox. Wij kunnen dat eerste deel dan in ons andere boek 'Onze Fantasy Verhalen' plaatsen met een korte info van je boek en je naam zodat mensen het ontdekken en gaan lezen.
Ben je een enthousiaste Fantasy lezer? Dan kan je ons evengoed een berichtje sturen met het Fantasy boek dat je bent tegengekomen en waarvan je kan genieten tijdens het lezen. Wij zullen dan ook een stukje lezen en eventueel contact opnemen met de auteur om hij/zij te vragen of zij een hoofdstuk wil doorsturen zodat we dat kunnen promoten in ons boek 'Onze Fantasy Verhalen'.
JE LEEST
Project Dutch Fantasy
RandomProject Dutch Fantasy. Ben jij een ijverige fantasy schrijver? Of lees jij graag verhalen over onbekende werelden, koene ridders, schone jonkvrouwen en mythische wezens? Maar vind jij ook dat fantasy hier op Wattpad meer waardering verdient? Lees da...