Deel 1

14 0 0
                                    

"Stacyyyyyy!!!"Hoor in iemand
roepen .
"Waaaat?"
"Kom je lieverd je vader en ik hebben nog een verassing voor je "
"Ja ik kom direct",roep ik.
Snel steek ik de laatste dingen in m'n koffer m'n zonnebril,bikini en m'n laptop een wonder dat dat nog allemaal in m'n koffer geraakt.
M'n gsm en portefeuille steek ik in een apart zakje want die zal ik nog nodig hebben op de luchthaven.
Eindelijk de dag waar ik naar LA ga zo spannend ik heb m'n diploma gekregen en kan nu eindelijk vertrekken.
Ik loop naar beneden en zie m'n ouders daar staan.
"Wat is er,waarom moest ik naar beneden komen ?"
Plots haalt m'n moeder een sleutel tevoorschijn.
"Wat is dat ??"
" De sleutel van je nieuwe auto ",zegt ze koel.
"Waaaat? !!",gil ik luid.
En vlieg m'n ouders om de hals.
"We dachten je kan je die 2 maand toch niet telkens vervoeren met de taxi dus besloten we je een auto cadeau te doen.
"Maar hoe ,waar staat die dan en welk merk is het ?"
"Je vader is vorige week afgereisd naar LA ,weet je nog ,wel hij heeft jou daar een Fiat 500 gekocht en als jullie daar aangekomen zijn kunnen jullie hem in de garage gaan halen "
"Waat? ,een Fiat 500 das de schattigste auto ever!,dankuuuuu !!"
En weer knuffel ik ze bijna dood,voor m'n ouders bijna gestikt zijn gaat de bel.
Ik ren naar de deur en doe hem open voor m'n neus staat April "April ",gil ik luid en ook haar knuffel ik bijna dood.
"How ik zou ook graag nog kunnen meegaan",lacht ze, dus laat ik haar los.
"OMG,die ga je niet geloven m'n ouders hebben me een auto gekocht !!"
"Echt ?!,mijn ouders hebben me een appartementje gehuurd zodat we niet bij die vrienden van je ouders hoeven te blijven !!
"Aaaaahh leve de vrijheid!!",gil ik.
"Howw meisjes m'n oren ",zegt m'n vader lachend.
Plots horen we een getoeter.
"Ja meisjes de taxi is daar"
"Oww wacht ik moet m'n koffer nog halen",ik ren naar boven en neem m'n gerief, voor een laatste keer draai ik me om en zeg "Dag kamertje tot over 2 maand"
We nemen afscheid van m'n ouders en van de ouders van April en stappen in de taxi.
In de taxi beginnen we luid mee te zingen met alle liedjes die uit de radio komen terwijl de chauffeur steeds ambetanter word maar dat kan ons niet schelen ,we gaan fucking 2 maand naar LA !!

Our Freedom Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu